BirgitS
Denna tråd har nu försvunnit från listan med senaste trådarna. Det brukar betyda att ägarna inte är helt nöjda med innehållet.

• Gilla
ReMaxBerea och 1 till
  • Laddar…
Fairlane
I IS49 skrev:
Nu har du blivit "vi alla " också. Jag tror att du bluffar när du påstår att du inte är vänster. Du beter dig som ett vänster troll. Nu vill du att att vi skall diskutera sådant som jag aldrig sagt. Det kan bara bli en meningslös debatt.
Du tror alltså att det bara är jag som ser hur du skriver? Det är ett antal som påpekat för dig att du inte bevisar det du påstår att du bevisar.
Det är möjligt att jag är vänster för dig, står du så långt ut högerut som man kan komma så är jag det.

Om du vill använda S/KD diskussionen som du nämnt några gånger så får du visa vilken diskussion du syftar på. "Trust me" är inget bevis, hur mycket du än tror det.
I IS49 skrev:
Sossarna påstod att det var KD som hade makten over sjukvården nör sossarna regerade. Att du missade det måste betyda att du är okunnig.
Nej, det måste inte betyda att jag är okunnig. Har du koll på exakt allt som sagts under alla perioder eller är du okunnig?
Jag frågar igen (inte för att jag tror att du fattar att det är lämpligt att svara). EXAKT VAD SA MAN?
I IS49 skrev:
Det är fakta som du inte vet något om.
Det är möjligt att det är fakta, men du har inte visat det, du har endast påstått det.

I IS49 skrev:
Sossarna kommer att vinna valet på lögnaktig propaganda som okunniga människor tror på. Den enda trösten är väl att det är idioterna som röstar på sossarna som kommer att drabbas värst.
Vilket parti är fritt från lögner? Ja, jag har fattat att du tycker att S är värst, men vilket är fritt? Om inget är det så är det väl lögnaktig propaganda från alla?
I IS49 skrev:
Jag ser att du lyckats skriva en lång text utan ett enda konkret argument!! Det borde vara pinsamt.
Det här är ju humor på riktigt. Du efterfrågar något konkret, trots att du själv endast kan vräka ur dig "De fuskar" "De ljuger" "Du är sosse"
I IS49 skrev:
Jag håller inte med dig . Sossarna är värre än alla andra partier. Deras lögner är grövre och de kontrollerar facket så att man inte vill vara med . De förstör för oss andra.
Jag trodde du sa att du hade koll på facket, men det visar sig återigen att du inte har det.
S kontrollerar inte facket. S har ett samarbete med vissa fackförbund, men ditt påstående att de kontrollerar facket är fel.
Eller menar du att S kontrollerar fackförbundet "Ledarna" till exempel?
I IS49 skrev:
Facket bör vara till för ALLA arbetare. Tobias Baduin är vidrig.
Facket är väl för den som vill vara med. Välj ett annat förbund som inte är kopplat med S om du vill.
Jag känner inte Tobias Baudin, så hur han är som människa kan jag inte veta, men om du vill hålla en seriös diskussion så borde du lägga ner sådana uttalanden, men jag gissar att du inte är intresserad av seriösa diskussioner, alternativt så kan du inte föra seriösa diskussioner.

I IS49 skrev:
Jag kan se att du gillar Fairlanes personliga påhopp på mig och där avslöjar du dig.
Det är ju du som hoppar på folk i var och vartannat inlägg, sen får du en liten släng tillbaka någon gång.

• Gilla
BirgitS
  • Laddar…
BirgitS BirgitS skrev:
Denna tråd har nu försvunnit från listan med senaste trådarna. Det brukar betyda att ägarna inte är helt nöjda med innehållet.
Det finns flera förklaringar:

- Sånt är inte bra för annonsörerna
- Sådana diskussioner brukar inte leda någonvart (eftersom man inte övertyger varandra med fakta, utan man ändrar åsikt på grund av erfarenheter)
- Svennar är extremt allergiska mot konflikter

Det kanske finns fler, men det känns som ovanstående är mest lämpliga för tillfället.

BirgitS BirgitS skrev:
Lite synd, men politik rör upp mycket känslor och TS borde ha förstått det själv.

BirgitS BirgitS skrev:
Jag har inte heller påstått att det inte fanns några invandrare i hemtjänsten.
Överlag var det ovanligt med invandrare i hemtjänsten ändrar du dig nu?

Det viktiga är ju att man går och röstar.

Demokrati är svårt att få tillbaka när man väl börjar att förlora den. Och andra som Ukraina får offra sina liv för det som de har.

Generellt är jag väl av uppfattningen "live and let live". Man bör ha ett så pass givande eget liv att man inte blir så upprörda över andra.

Utöver det så är det väl bra om vi har en polis som klarar av att beivra de brott som finns i lagboken. Det har vi inte haft på många år nu.

BirgitS BirgitS skrev:
Nej, det menar jag inte. Så ytterligare en felaktig slutsats från dig. Du skrev inte heller någon motivering, som vanligt.

Vem som fyller forumet med flest meningslösa kommentarer har nog folk väldigt olika åsikter om. En stor andel verkar inte hålla med dig om vem det är.
Jag vet att ni "sossar" som sprider dyngan inte håller med dig men du kan väl erkänna att du hackat på mig utan att motivera varför.

Du skriver faktiskt mycket utan att förklara vad du menar.

Om du nu läst allt jag skrivit måste du väl veta vad som är fel.

Appendix Appendix skrev:
Det viktiga är ju att man går och röstar.

Demokrati är svårt att få tillbaka när man väl börjar att förlora den. Och andra som Ukraina får offra sina liv för det som de har.

Generellt är jag väl av uppfattningen "live and let live". Man bör ha ett så pass givande eget liv att man inte blir så upprörda över andra.

Utöver det så är det väl bra om vi har en polis som klarar av att beivra de brott som finns i lagboken. Det har vi inte haft på många år nu.
Det är viktigt att stödja Ukraina och att rösta. Mupparna vill att vi skall vika ner oss för Putin.

• Gilla
Appendix
  • Laddar…
R ReMaxBerea skrev:
Det finns flera förklaringar:

- Sånt är inte bra för annonsörerna
- Sådana diskussioner brukar inte leda någonvart (eftersom man inte övertyger varandra med fakta, utan man ändrar åsikt på grund av erfarenheter)
- Svennar är extremt allergiska mot konflikter

Det kanske finns fler, men det känns som ovanstående är mest lämpliga för tillfället.
Fairlane Fairlane skrev:
Du tror alltså att det bara är jag som ser hur du skriver? Det är ett antal som påpekat för dig att du inte bevisar det du påstår att du bevisar.
Det är möjligt att jag är vänster för dig, står du så långt ut högerut som man kan komma så är jag det.

Om du vill använda S/KD diskussionen som du nämnt några gånger så får du visa vilken diskussion du syftar på. "Trust me" är inget bevis, hur mycket du än tror det.

Nej, det måste inte betyda att jag är okunnig. Har du koll på exakt allt som sagts under alla perioder eller är du okunnig?
Jag frågar igen (inte för att jag tror att du fattar att det är lämpligt att svara). EXAKT VAD SA MAN?

Det är möjligt att det är fakta, men du har inte visat det, du har endast påstått det.

Vilket parti är fritt från lögner? Ja, jag har fattat att du tycker att S är värst, men vilket är fritt? Om inget är det så är det väl lögnaktig propaganda från alla?

Det här är ju humor på riktigt. Du efterfrågar något konkret, trots att du själv endast kan vräka ur dig "De fuskar" "De ljuger" "Du är sosse"

Jag trodde du sa att du hade koll på facket, men det visar sig återigen att du inte har det.
S kontrollerar inte facket. S har ett samarbete med vissa fackförbund, men ditt påstående att de kontrollerar facket är fel.

Facket är väl för den som vill vara med. Välj ett annat förbund som inte är kopplat med S om du vill.
Jag känner inte Tobias Baudin, så hur han är som människa kan jag inte veta, men om du vill hålla en seriös diskussion så borde du lägga ner sådana uttalanden, men jag gissar att du inte är intresserad av seriösa diskussioner, alternativt så kan du inte föra seriösa diskussioner.

Det är ju du som hoppar på folk i var och vartannat inlägg, sen får du en liten släng tillbaka någon gång.
Nu svamlar du och blandar vilt igen. Kan vi inte återgå till att diskutera en sak i taget.

Du vill ha bevis för att sossarna påstod att KD hade makten över vården när sossarna regerade. Det visar att du är okunnig.

Det är ganska lätt att kolla upp men det hade varit enklare om du följt med vad som händer.

Fairlane Fairlane skrev:

Jag ser att du svarar för andra personer och det skapar förvirring. Kan det vara så att du använder flera nick som försvarar varandra. Det verkar så.

• Gilla
maria01
  • Laddar…
I IS49 skrev:
Jag ser att du svarar för andra personer och det skapar förvirring. Kan det vara så att du använder flera nick som försvarar varandra. Det verkar så.
jag har misstänkt det länge

• Gilla
IS49
  • Laddar…
Fairlane
I IS49 skrev:
Du kanske inte vet hur ett forum fungerar, men alla får skriva svar på det man ser.
Maria01 verkar ha samma problem att, tro att man kan bestämma vem som får svara på vilket inlägg. Nu har även andra likheter med problem att skriva tydligt och begripligt. Trots det så går jag intr ut och påstår att ni är samma person.

Jag har bara ett användarnamn, tro det eller ej, det finns fler som ett tycker du skriver märkligt.

I IS49 skrev:
Det är viktigt att stödja Ukraina och att rösta. Mupparna vill att vi skall vika ner oss för Putin.
Precis. Vem tjänar mest på att vi bråkar och beter oss illa istället för att ha nyanserade samtal.

Putin

Gå inte i fiendens ledband. Var snäll med din medmedborgare. Oavsett om denne är Svärjis ellerkommunist

• Gilla
BirgitS
  • Laddar…
Fairlane Fairlane skrev:

Här bevisar du än en gång att du inte vet något om facket.

Din tolkning är faktiskt stollig.

Att sossarna kontrollerar facket är så uppenbart att bara en idiot kan förneka det.

Du vet inte ens vad Tobias Baudin sagt men tror det försvarar du honom. Det är väl typiskt dig.

Facket bör vara till för alla arbetare men du verkar inte tycka det.

Du vet tydligen inte ens om hur pamparna motiverar att de har rätt att skita i vad medlemmarna tycker.

Du vet inte något om hur facket fungerar.

• Gilla
maria01
  • Laddar…
Appendix Appendix skrev:
Precis. Vem tjänar mest på att vi bråkar och beter oss illa istället för att ha nyanserade samtal.

Putin

Gå inte i fiendens ledband. Var snäll med din medmedborgare. Oavsett om denne är Svärjis ellerkommunist
Nu var väll SD det parti som var mest kritiska till vänsterdiktaturen i Ryssland. Det var stora delar av vänstern inklusive mp som ville att vi skulle vika ner oss.

• Haha
Fairlane
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.