10 650 läst ·
464 svar
11k läst
464 svar
Har du bestämt hur du ska rösta i valet?
Du verkar inte förstå hur svensk press fungerar och där har vi helt olika åsikter. Tyvärr har journalisterna för stor makt på våra tidninger och däärför blir din tabell missvisande.Fairlane skrev:
Svenska Dagblatert kallar sig ""obunden moderat". men det kan man ta som ett skämt.
Peter Wolodarski är också ett skämt.
Det är bra om du håller dig till en sakfråga i taget istället för att blurra till det.
.
Läser du tidningarna eller går du bara på ägardata.D Dilato skrev:Stampen Media
Alingsås Tidning,
Bohusläningen,
Göteborgs-Posten,
Hallands Nyheter,
Hallandsposten,
Härryda-Posten,
Kungsbacka-Posten,
Kungälvs-Posten,
Lerums Tidning,
Mark-Posten,
Mölndals-Posten,
Partille Tidning,
Strömstads Tidning,
ST-tidningen, TTELA
Melleruds Nyheter.
Liberal ledarskap: På tidningarnas ledar- och opinionssidor verkar Stampen Media för marknadsekonomi, fri konkurrens och borgerlig/reformvänlig samhällsutveckling.
Medlem
· Uppland
· 2 603 inlägg
Jag hittar inget parti för mig. Jag vill bekämpa åldringarnas makt. Ändra rösträttsåldern till 18 - 80 år. 80+ ska inte ha något att säga till om på samhällsnivå.
Förbjud personer över 80 att äga hus. Tvångsförsäljning och vräkning om de inte flyttar frivilligt.
Vilket parti ska jag rösta på?
Förbjud personer över 80 att äga hus. Tvångsförsäljning och vräkning om de inte flyttar frivilligt.
Vilket parti ska jag rösta på?
Där fick jvi en sakfråga till. Sossarna skyller alla sina misslyckanden på att de inte fick igenom budgeten. Gick du på den lögnen?Fairlane skrev:
Det var inte särskilt konkret. S-regeringen fick regera på en borgerlig budget under en period och det kan jag tycka är rimligt att de inte helt kan ta ansvar för, även om jag föredrar en borgerlig budget.
Fint,
Då ställer jag frågan igen: Vilken sakfråga vill du diskutera? (eller är det trams också)
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 18 154 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 18 154 inlägg
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 18 154 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 18 154 inlägg
Vad sägs om att vi enas om att allt du inte gillar eller tycker är Sosse.I IS49 skrev:Du verkar inte förstå hur svensk press fungerar och där har vi helt olika åsikter. Tyvärr har journalisterna för stor makt på våra tidninger och däärför blir din tabell missvisande.
Svenska Dagblatert kallar sig ""obunden moderat". men det kan man ta som ett skämt.
Peter Wolodarski är också ett skämt.
Det är bra om du håller dig till en sakfråga i taget istället för att blurra till det.
.
Frågan är då om det finns något som inte är Sosse eftersom SD och Moderaterna också var dåliga...
Gu vad du svamlar o jag är normalt begåvad men fattar inget av röran du skriver!I IS49 skrev:Problemet med dig är att du drar enormt många slutsatser från det jag skrivit.
Det skulle bli enormt mycket lättare om du bemötte alla mina påståenden istället för att tramsa med dina fantasier.
Du får debatten att spåra ur. Du ställer frågor som är irrelevanta och dessutom korkade.
Bemöt mig för det jag skrivit istället. Jag står för varje ord.
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 18 154 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 18 154 inlägg
Klart att man inte kan genomföra sin politik om man inte får igenom sin budget.I IS49 skrev:
Det fattar nästan vem som helst. Det fattar man utan att för den skull vara sosse eller tycka att sossarna budget var bra eller bättre.
Det finns ingen lögn i det hela.
Det är budgeten alltid om inte något parti har ensam majoritet...I IS49 skrev:
Ja jag läser tidningarna, men mest Göteborgsposten och the new york times.I IS49 skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag har också Bonnier plus allt
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Så det finns inte mycket jag inte kan läsa.
Sossarna skyller alla sina misslyckanden på att de inte fick igenom sin budget. Det är faktiskt en stor lögn även om du inte förstår det.Fairlane skrev:
Klart att man inte kan genomföra sin politik om man inte får igenom sin budget.
Det fattar nästan vem som helst. Det fattar man utan att för den skull vara sosse eller tycka att sossarna budget var bra eller bättre.
Det finns ingen lögn i det hela.
Det är budgeten alltid om inte något parti har ensam majoritet...
En sakfråga i taget funkar bättre . Då syns det klart vad vi har olika åsikter om.
Bra om du fortsätter på det sättet.
Åh jösses..I Incinerator skrev:
Aspirerar du också på ett omyndigförklarande..? OBS retorisk fråga.
Tror det är bäst för alla om du röstar blankt om du prompt måste rösta.
Läsa är en sak och förstå en annan. Göteborgs Posten är en lokaltidning men även på den tidningen har vänster makt.D Dilato skrev:
Det blev enorma protester mot Alice Teodorescu Måwe och där kom det fram att många journalister på GP är vänster.
Dessutom är GP:s chefredaktör lite tetig. Man vet aldrig var man har honom