6 344 läst ·
258 svar
6k läst
258 svar
Har du bestämt hur du ska rösta i valet?
Då är du antingen korkad eller rent av efterblivenU Uffe A skrev:Lite fel där Det finns ett parti som behållit två av de här bokstäverna och strukit tre av dom
För er som inte kan historia eller inte är tillräckligt begåvade för att inse vilket så förtydligar jag det nSDap
Detta parti har sitt ursprung i tyska SS
Kommer detta parti in i regeringen så är det adjö till demokratin i det här landet
Demokratin och landet är redan förlorat för längesen
Kryp fram från stenen du gömt dig under eller öppna dina ögon
Med sådana paragrafryttare som dig är det inte konstigt att Sverige är ett smörgåsbord.
Alla kanske borde flytta hem till dig och Daniel Hellden
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 18 109 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 18 109 inlägg
Där fick du till det, verkligen. En klassisk seriös diskussion, i enlighet med SDs normer.Baba_yaga skrev:
Då är du antingen korkad eller rent av efterbliven
Med sådana paragrafryttare som dig är det inte konstigt att Sverige är ett smörgåsbord.
Det är fint att du visar att någon förståelse för att andra tänker och tycker annorlunda inte finns hos dig och dina kompisar.
Men ska du inte ansöka om ett återvandringsbidrag nu, du är ju trots allt invandrare?
Jo jag ska göra det direkt imorgon bittiFairlane skrev:
Där fick du till det, verkligen. En klassisk seriös diskussion, i enlighet med SDs normer.
Det är fint att du visar att någon förståelse för att andra tänker och tycker annorlunda inte finns hos dig och dina kompisar.
Men ska du inte ansöka om ett återvandringsbidrag nu, du är ju trots allt invandrare?
Dina skattepengar betalar min återvandring
Obegripligt.Baba_yaga skrev:
Då är du antingen korkad eller rent av efterbliven
Kan du förtydliga vad du menar?
Och avstå från de obehagliga personangreppen.
Klicka här för att svara