19 916 läst ·
102 svar
20k läst
102 svar
Hantverkare fast på film - kissade i vasken
Sluta beskydda hantverkaren. Det kan inte ha varit så illa för honom att han inte hunnit springa över till sitt hotellrum.
Att bete sig som en snorunge och snacka om blöjor och skit hör inte hit.
Hade en hantverkare arbetat i mitt hus och blivit påkommen i aktion hade han fått en hård spark i röven flygandes ut genom dörren.
Gubben hade toalett tillgängligt och ska således använda den. Snacka om buskar och sandlådor utan att ens ha titta på filmen. suck
Att bete sig som en snorunge och snacka om blöjor och skit hör inte hit.
Hade en hantverkare arbetat i mitt hus och blivit påkommen i aktion hade han fått en hård spark i röven flygandes ut genom dörren.
Gubben hade toalett tillgängligt och ska således använda den. Snacka om buskar och sandlådor utan att ens ha titta på filmen. suck
Renoverare
· Kalmar
· 3 042 inlägg
Tror dom flesta tjejer/kvinnor som hänger här förstår skillnaden mellan män och kvinnor har aldrig varit på en arbetsplats där kvinnor har sämre lön än män under förutsättning att dom utför samma arbete. I min bransch tror jag däremot att det skulle uppskattas med fler tjejer.
Kolla en gång tillP Putte 9497 skrev:
PRESSCHEF från peab sa att hotellet ligger över gatan. Gubben hade inget att göra i lägenheten förutom att leverera material.
Nej jag är inte en jävla gris, jag hade sökt upp toalett innan blåsan hade gått sönder, har för fan kört taxi i 6 års tid och jag är en fullvuxen man som kan planera. Inte ens om jag är dyngfull hade jag pissat i en vask om den så vore min eller din.
Men du, materialhanteraren och jag har växt upp på olika vis märker jag.
Ha ha...Rkarlsson skrev:
Saliga äro de.... Du har uppenbarligen inga prostataproblem. Det hade jag. Från kolungt, till akut nöd -ca: tio sekunder. Då var goda råd dyra. Men det kan mången lycklig kvinna inte förstå. Det finns alltså en fullt möjligt naturlig förklaring till urinerandet i fråga. Sedan har vi frosseriet i superlativ såsom äckligt, vidrigt osv. Det är bara kulturellt betingat, eftersom det har ingenting med hygien och hälsa att göra. Urin från friska människor är ett utmärkt sårtvättningspreparat, eftersom det är sterilt.
Böter på det dock.Rkarlsson skrev:Kan ju finnas buska, mackar eller så försöker man i det sista att planera att kanske inte dricka så mycket. Kommer inte ihåg alls att vi kissade ens på fungerande toaletter när jag var med farsan på sommarjobb mitt inne i Hbg centrum. Vi tog oss till mackarna eller typ offentliga toaletter.
Jag hade tyckt det varit vidrigt om en okänd som känd snubbe pinkar i mina handfat oavsett toalett eller ej. Hade faktiskt hänvisat dem till trädgården isåfall.
Det spelar ingen roll varför man behöver kissa. Man gör det inte i kundens vask!Staffan2000 skrev:
Ha ha...
Saliga äro de.... Du har uppenbarligen inga prostataproblem. Det hade jag. Från kolungt, till akut nöd -ca: tio sekunder. Då var goda råd dyra. Men det kan mången lycklig kvinna inte förstå. Det finns alltså en fullt möjligt naturlig förklaring till urinerandet i fråga. Sedan har vi frosseriet i superlativ såsom äckligt, vidrigt osv. Det är bara kulturellt betingat, eftersom det har ingenting med hygien och hälsa att göra. Urin från friska människor är ett utmärkt sårtvättningspreparat, eftersom det är sterilt.
Om du har problem med kissningen så får du hantera det med inkontinensskydd, ta med en flaska, se till att chefen fixar en portabel toa eller något annat.
Det blir isåfall en arbetsmiljöfråga som din arbetsgivare behöver lösa
Ja har man det problemet får man som sagt ta med en flaska eller sätta in kateter men man låter bli att urinera i människors vaskar. Det är äckligt om det så är en frisk människa.Staffan2000 skrev:
Ha ha...
Möjligtvis på buskar inne i stan ja. Men inte på sitt hotellrum, macken eller offentliga toaletter.G Ganescha skrev:
Efter omständigheterna fanns det ingen anledning att göra som i filmen.
Jag lever i en värld där vuxna människor tar ansvar.P Putte 9497 skrev:
Om han inte vill prata med chefen om det så ta med en flaska då.
Nu är det bara en massa spekulationer om varför personen gjorde fel och försök att berättiga det. Faktum är att han var äcklig och kissade i vasken istället för att hantera det som en vuxen människa.
Bortsett ifrån att hela ämnet är en petitess. Vuxna karlar och dito damer, ojar sig över något som de flesta säkert gjort själva. Urinerat på en icke lämplig plats. Här kunde hela historien slutat, om inte präktighetssverige mobiliserat. Likadant var det när "Dallas" sändes. Ingen hade sett ett enda avsnitt, men alla ville diskutera handlingen. Känner ni igen er?
P.s.
Vi tonårskillar spanade in den framtunga Lucy.
P.s.
Vi tonårskillar spanade in den framtunga Lucy.
Silver78 skrev:
Administrator
· Skåne
· 8 352 inlägg
Raderade just ett antal mindre trevliga inlägg av trollkaraktär, inkl svaren på vissa av dem. Medlemmen som stod för trollinläggen är avstängd från tråden.
/Moderator
/Moderator
Klicka här för att svara