R rasse123 skrev:
Herre Gud...... hur fan dum är du ?.....
kan du inte läsa?

R
skoge skoge skrev:
kan du inte läsa?
Juu men du verkar inte kunna......
skoge skoge skrev:
kan du inte läsa?
P polaris78 skrev:
Jag har läst...
Har du läst och förstått vad jag skrivit?
man har fortfarande inget lagkrav att meddela dom grannar som bor innanför att vägen blir blockerad en liten stund vid lossning av varor. det kan vara bra men det är inget man kan kräva med lagstöd.. utan ibland är vägen blockerad av sånt och det är en naturlig del av livet , även om

Düsseldorff
P polaris78 skrev:
Jag har läst...
Har du läst och förstått vad jag skrivit?
man har fortfarande inget lagkrav att meddela dom grannar som bor innanför att vägen blir blockerad en liten stund vid lossning av varor. det kan vara bra men det är inget man kan kräva med lagstöd.. utan ibland är vägen blockerad av sånt och det är en naturlig del av livet , även om det kan vara irreterande
Fast man får ju inte stanna i en korsning, inte ens en liten stund för lossning.

• Gilla
kortis och 2 till
  • Laddar…
R
Vi talar om TS situation, inte om någon annans eller någon fiktion laglig situation.....

R rasse123 skrev:
Vi talar om TS situation, inte om någon annans eller någon fiktion laglig situation.....
muta chaufförn med en whisky...är det återkommande så vet chaufförn ofta vilka dagar han ska dit...problemet löst

• Haha
1
  • Laddar…
R
skoge skoge skrev:
muta chaufförn med en whisky...är det återkommande så vet chaufförn ofta vilka dagar han ska dit...problemet löst
Följande stolpskott.....

R
Har alla Stolpskott lagt sig redan.....hmmm....Människor med "lägre" iq sover väl redan.....

R rasse123 skrev:
Har alla Stolpskott lagt sig redan.....hmmm....Människor med "lägre" iq sover väl redan.....
du är ju vaken än...vanligt folk ska jobba imorrn eller jobbar nu

• Haha
1
  • Laddar…
P
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Fast man får ju inte stanna i en korsning, inte ens en liten stund för lossning.
JO om det är absolut enda sättet. om du tror nåt annat prova ring polisen .. dom kommer inte kunna göra nåt om det är i samband med lastning och lossning. Finns timmertransporter som gör detta varje dag och folk får stå och vänta tills dom är klara. lossning och lastning är inte som att parkera.

Man får blockera tillfälligt i samband med lossning och lastning där man normalt sett inte ens for parkera

R
skoge skoge skrev:
Har arbetat tillräkligt i mitt liv.... kan leva på kapitalinkomster resten av mitt liv

• Gilla
pmd
  • Laddar…
Düsseldorff
P polaris78 skrev:
JO om det är absolut enda sättet. om du tror nåt annat prova ring polisen .. dom kommer inte kunna göra nåt om det är i samband med lastning och lossning. Finns timmertransporter som gör detta varje dag och folk får stå och vänta tills dom är klara. lossning och lastning är inte som att parkera.

Man får blockera tillfälligt i samband med lossning och lastning där man normalt sett inte ens for parkera
Varför ska jag ringa polisen? Det är fullt tillräckligt att läsa trafikförordningen där det med all önskvärd tydlighet framgår att det inte är tillåtet att parkera eller stanna i korsning. Det finns ett undantag dock men det avser inte lastning och lossning utan skolskjuts och linjetrafik under vissa förutsättningar.

R
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Varför ska jag ringa polisen? Det är fullt tillräckligt att läsa trafikförordningen där det med all önskvärd tydlighet framgår att det inte är tillåtet att parkera eller stanna i korsning. Det finns ett undantag dock men det avser inte lastning och lossning utan skolskjuts och linjetrafik under vissa förutsättningar.
Det behöver du inte... Han hör till samma grupp... Stolpskott....

R
Verkar som om alla stolpskott har lagt sig redan....

R
skoge skoge skrev:
Du verkar vara ett troll..om man tittar på din historik...

R
TS ......parkera framför om möjligt.....

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.