23 420 läst ·
97 svar
23k läst
97 svar
Garage felskyltat?
Soltaket blev fixad av en bra verkstad, notan till försäkringsbolaget 40+ tkr min självrisk 1500kr betalades av garaget utan knot.
Min enda kostnad: hela sommaren utan folkabuss, samt all tid med emails och telefon, men sånt e livet.
Min enda kostnad: hela sommaren utan folkabuss, samt all tid med emails och telefon, men sånt e livet.
Vad bra att det löste sej, surt med allt strul men du fick ju iaf ett nytt tak 
Men jag är också nyfiken på om fastighetsägarne åtgärdat problemet, antingen med ny skylt eller modifierat bort den "nya lägsta punkten" eller skyltning precis vid punkten.
Men jag är också nyfiken på om fastighetsägarne åtgärdat problemet, antingen med ny skylt eller modifierat bort den "nya lägsta punkten" eller skyltning precis vid punkten.
Medlem
· Stockholm
· 4 633 inlägg
En sommar utan folkabuss, du har min största förståelse och medlidande.C ClaesMalmö skrev:
Tack.GlennB skrev:
Området helt oförändrat, omarkerat, är förvånad.
Klicka här för att svara