Jag hade även ställt en måttstock bredvid / under klämman och tagit en bild och skickat för att med 100% säkerhet visa att höjden där är 186 cm.
 
  • Gilla
Donald-Duck och 1 till
  • Laddar…
Åsa Lund
Har du nån kompis som är 186 lång så kanske du kan fotografera honom när han står barfota under röret? Gärna kompis utan hår på huvudet?
 
  • Haha
Anna_H
  • Laddar…
Soltaket blev fixad av en bra verkstad, notan till försäkringsbolaget 40+ tkr min självrisk 1500kr betalades av garaget utan knot.
Min enda kostnad: hela sommaren utan folkabuss, samt all tid med emails och telefon, men sånt e livet.
 
  • Gilla
remrag och 14 till
  • Laddar…
Har med intresse följt denna tråd. Det enda vi nu saknar är: vad hände i garaget?
Blev skyltningen förbättrad och tydligare?
 
Vad bra att det löste sej, surt med allt strul men du fick ju iaf ett nytt tak :)


Men jag är också nyfiken på om fastighetsägarne åtgärdat problemet, antingen med ny skylt eller modifierat bort den "nya lägsta punkten" eller skyltning precis vid punkten.
 
C ClaesMalmö skrev:
Soltaket blev fixad av en bra verkstad, notan till försäkringsbolaget 40+ tkr min självrisk 1500kr betalades av garaget utan knot.
Min enda kostnad: hela sommaren utan folkabuss, samt all tid med emails och telefon, men sånt e livet.
En sommar utan folkabuss, du har min största förståelse och medlidande.
 
  • Gilla
ClaesMalmö
  • Laddar…
pegee pegee skrev:
Har med intresse följt denna tråd. Det enda vi nu saknar är: vad hände i garaget?
Blev skyltningen förbättrad och tydligare?
Tack.
Området helt oförändrat, omarkerat, är förvånad.
 
GlennB GlennB skrev:
Vad bra att det löste sej, surt med allt strul men du fick ju iaf ett nytt tak :)


Men jag är också nyfiken på om fastighetsägarne åtgärdat problemet, antingen med ny skylt eller modifierat bort den "nya lägsta punkten" eller skyltning precis vid punkten.
Tack.
Området helt oförändrat, omarkerat, är förvånad.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.