H hapazard skrev:
[
Fast att vara passivt aggressiv mot personalen är just att bråka. Att ta upp en principiell fråga med rektorn och förskolechefen är det inte, det är att hävda sin rätt.
Ah, haha, ja du kanske har rätt. :crysmile:

Vi hade samma problem förra året. De blev hemskickade för att de hade pollenallergi, för att de nyst två gånger och för att de var varma (efter att ha sprungit omkring och lekt på gården). Det som gav effekt var att prata med rektorn som fick gå ut tydligare med vad folkhälsomyndigheten faktiskt säger. Jag fixade lite länkar till rektorn - bl a om hur man skiljer på allergi och förkylning och hur restsymptom ser ut. Efter det var det mer eller mindre löst.

• Haha
  • Gilla
fremax och 1 till
  • Laddar…
GAAAAAAAAAH

Vår jobba hemifrån-policy var igång en vecka, men nu stryper man den från två valfria dagar till en fix, för att det är viktigt att vi alla kan ses öga mot öga efter att möten gått åt pipan. Det intressanta är att, mötena som jag känner till är alla med folk från olika länder, så de skulle ändå inte vara öga mot öga...
:thinking:

Knappt ens ett gaahh, men hur många Ebba Busch-trådar kan vi ha där det i en efter en uppdagas att det hänt något? Får väl skylla mig själv för att jag rättshavererar och är med i dem…

• Gilla
richardtenggren
  • Laddar…
Karlia
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Knappt ens ett gaahh, men hur många Ebba Busch-trådar kan vi ha där det i en efter en uppdagas att det hänt något? Får väl skylla mig själv för att jag rättshavererar och är med i dem…
De verkar ju dra till sig intresse :D

Jag ser fram emot att hon äntligen kan bli medlem här :crysmile:

• Gilla
  • Haha
Dan_Johansson och 3 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
hur många Ebba Busch-trådar kan vi ha
Finns det mer än en? Gaaaaahhh! Hur många coronatrådar finns det då? Gaaaaaahhhhhhhaaaahhhhahh!

• Gilla
galento
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Jag ser fram emot att hon äntligen kan bli medlem här :crysmile:
Har du planterat Parkslide i hennes blivande trädgård och vill hjälpa till med "goda råd"? :cool: Gaaahhh

sysmali
Alfredo Alfredo skrev:
Har du planterat Parkslide i hennes blivande trädgård och vill hjälpa till med "goda råd"? :cool: Gaaahhh
Blir det dolt fel om någon annan planterar Parkslide i hemlighet?

Alfredo Alfredo skrev:
Finns det mer än en? Gaaaaahhh! Hur många coronatrådar finns det då? Gaaaaaahhhhhhhaaaahhhhahh!
Coronatrådarna lämnar jag med febervarm hand åt andra att följa. Men nu finns visst en sprillans förlikningstråd med åtta sidor att läsa ikapp. Ska bara in om öltråden och skriva vad det ska drickas till…

• Gilla
  • Haha
GK100 och 1 till
  • Laddar…
S
Jag var ledig från jobbet i fredags och nu vab måndag och tisdag. Hade jag varit chef hade jag ropat ”GAAAAHHHH!!!”.

• Gilla
  • Ledsen
MariaiÖstergötland och 1 till
  • Laddar…
GAAAAAAAAAH!

Började hemfärden med att bilen var inlåst och ingen kunde öppna grindarna som stängdes kl 16, trots att de skulle vara öppna till 17.

Lagom till att jag fått ut bilen så spärrar de av överfarten över yttre ringen i Malmö.
Provar alla överfarter hela vägen till Svågertorp, alla avstängda, och det är köer överallt. Ger upp och sätter mig på Ikea och väntar på att trafiken lättar. När det ser ut som det mesta lösts upp och jag lämnar parkeringen ser jag banne mig att de spärrar av igen...

Vad i helvete tänkte de med när de spärrar av yttre ringvägen plus överfarter i rusningstid?!

Var hemma 3h efter start, en tripp som normalt sett tar 35min...

• Ledsen
MariaiÖstergötland och 2 till
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
GAAAAAAAAAH!

Började hemfärden med att bilen var inlåst och ingen kunde öppna grindarna som stängdes kl 16, trots att de skulle vara öppna till 17.

Lagom till att jag fått ut bilen så spärrar de av överfarten över yttre ringen i Malmö.
Provar alla överfarter hela vägen till Svågertorp, alla avstängda, och det är köer överallt. Ger upp och sätter mig på Ikea och väntar på att trafiken lättar. När det ser ut som det mesta lösts upp och jag lämnar parkeringen ser jag banne mig att de spärrar av igen...

Vad i helvete tänkte de med när de spärrar av yttre ringvägen plus överfarter i rusningstid?!

Var hemma 3h efter start, en tripp som normalt sett tar 35min...
Det är lugnt och skönt på hemmakontoret här iallafall...

MathiasS MathiasS skrev:
Det är lugnt och skönt på hemmakontoret här iallafall...
GAAAAAAAAAH! Om man ändå fick jobba hemma, se inlägg #678

• Gilla
MathiasS
  • Laddar…
GAAAAAHHHHHH när man hyr en betongslip och den pajar efter 5 minuters användning. Där sket sig denna veckans planering för att måla golv.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.