1 662 691 läst ·
17 812 svar
1663k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 682 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 682 inlägg
Då skrattade jag nog åt att om det är det värsta en man kan uppleva så är det nog inte så farligt.MariaiÖstergötland skrev:
Idag bjuder jag mer på mig själv, för jag känner mig som han ser ut (för att jämföra det med en förlossning funkar inte riktigt).
Men det är skillnad på mig och den bättre hälftens förkylningar, jag har två dagar då näsan bara rinner, och ögona med, hjärnan är helt väck och jag är obrukbar, sedan kommer några dagar med lite snorande och sen är jag frisk. Den bättre hälften är lite småsnorig i två veckor istället.
I så fall är det nog inte könsberoende då det här är typ tvärt om. Jag är lite småförkyld till och från under typ veckor/månader, men påverkar mig inte nämnvärt, medan tjejen blir kraftigare förkyld och sedan frisk. Mitt sätt att vara förkyld var/är(?) inte så kul under Corona dock för att återknyta till ämnet. Gaaahhh...13th Marine skrev:
Då skrattade jag nog åt att om det är det värsta en man kan uppleva så är det nog inte så farligt.
Idag bjuder jag mer på mig själv, för jag känner mig som han ser ut (för att jämföra det med en förlossning funkar inte riktigt).
Men det är skillnad på mig och den bättre hälftens förkylningar, jag har två dagar då näsan bara rinner, och ögona med, hjärnan är helt väck och jag är obrukbar, sedan kommer några dagar med lite snorande och sen är jag frisk. Den bättre hälften är lite småsnorig i två veckor istället.
Samma här, eller just nu är jag rätt OK. förutom att jag i förmiddags fick hypofysen kliad av tops för... fjärde gången tror jag efter PCR-tester införts, det är GHAAAAAH!. Inga självtester här utan de utförs grundligt av sjukvårdens personal, tror ytterst få av de som testar själv trycker in den lika lågt upp bihålan och länge....13th Marine skrev:
Bara vanliga dagisförkylningar de tidigare gångerna, väntar på resultatet denna gång.
Själv tycker jag det är pest… men fyfan för covid x 2. De verkar fått rejält snurr på testningen här för fick svar redan nu. Inget denna gång heller.Hep skrev:
Oktober är snart slut och sammanfattningen är att minstingen varit på förskolan totalt 5,5 av 21 vardagar. GAAAAAH! Låt oss få en bättre november! 
