MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
Jag är tillräckligt gammal för att komma ihåg och kunna recitera denna reklamfilm utan att trycka på Play. Krya på dig, drick mycket och ta det lugnt med grävandet. :p
Jag var sju när denna visades och kan även jag recitera den :crysmile:
 
13th Marine 13th Marine skrev:
Jag var sju när denna visades och kan även jag recitera den :crysmile:
Du förstod redan då att du hade anledning att lära dig den där repliken. ;)
 
MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
Du förstod redan då att du hade anledning att lära dig den där repliken. ;)
Då skrattade jag nog åt att om det är det värsta en man kan uppleva så är det nog inte så farligt.
Idag bjuder jag mer på mig själv, för jag känner mig som han ser ut (för att jämföra det med en förlossning funkar inte riktigt).
Men det är skillnad på mig och den bättre hälftens förkylningar, jag har två dagar då näsan bara rinner, och ögona med, hjärnan är helt väck och jag är obrukbar, sedan kommer några dagar med lite snorande och sen är jag frisk. Den bättre hälften är lite småsnorig i två veckor istället.
 
13th Marine 13th Marine skrev:
Då skrattade jag nog åt att om det är det värsta en man kan uppleva så är det nog inte så farligt.
Idag bjuder jag mer på mig själv, för jag känner mig som han ser ut (för att jämföra det med en förlossning funkar inte riktigt).
Men det är skillnad på mig och den bättre hälftens förkylningar, jag har två dagar då näsan bara rinner, och ögona med, hjärnan är helt väck och jag är obrukbar, sedan kommer några dagar med lite snorande och sen är jag frisk. Den bättre hälften är lite småsnorig i två veckor istället.
I så fall är det nog inte könsberoende då det här är typ tvärt om. Jag är lite småförkyld till och från under typ veckor/månader, men påverkar mig inte nämnvärt, medan tjejen blir kraftigare förkyld och sedan frisk. Mitt sätt att vara förkyld var/är(?) inte så kul under Corona dock för att återknyta till ämnet. Gaaahhh...
 
galento
Körde på ett rådjur under veckan , otrevligt
att köra på nåt djur men i mörkret hinner man inte med i svängarna alla gånger
 
  • Ledsen
Kretikos och 1 till
  • Laddar…
engs
13th Marine 13th Marine skrev:
GAAAAAAAAAH!
Förkyld! Se följande klipp för korrekt återgivning av mig just nu.
Samma här, eller just nu är jag rätt OK. förutom att jag i förmiddags fick hypofysen kliad av tops för... fjärde gången tror jag efter PCR-tester införts, det är GHAAAAAH!. Inga självtester här utan de utförs grundligt av sjukvårdens personal, tror ytterst få av de som testar själv trycker in den lika lågt upp bihålan och länge....

Bara vanliga dagisförkylningar de tidigare gångerna, väntar på resultatet denna gång.
 
Själv har jag inget emot själva topsningen. Värre är då att jag nyss testats positivt och tydligen fått covid för andra gången sedan jag vaccinerades. Vem reklamerar man hos?
 
  • Wow
MariaiÖstergötland
  • Laddar…
Hep Hep skrev:
Själv har jag inget emot själva topsningen. Värre är då att jag nyss testats positivt och tydligen fått covid för andra gången sedan jag vaccinerades. Vem reklamerar man hos?
Gud om man är troende? Det låter som en j**la otut att drabbas två ggr trots vaccin
 
Han och jag är kompisar, men han svär sig fri den här gången. Tror han egentligen vill skylla på kineserna, men försöker vara neutral.
 
”Svär sig fri” ? :crysmile:
 
  • Gilla
fribygg
  • Laddar…
engs
Hep Hep skrev:
Själv har jag inget emot själva topsningen. Värre är då att jag nyss testats positivt och tydligen fått covid för andra gången sedan jag vaccinerades. Vem reklamerar man hos?
Själv tycker jag det är pest… men fyfan för covid x 2. De verkar fått rejält snurr på testningen här för fick svar redan nu. Inget denna gång heller.
 
Oktober är snart slut och sammanfattningen är att minstingen varit på förskolan totalt 5,5 av 21 vardagar. GAAAAAH! Låt oss få en bättre november! :sweat:
 
  • Ledsen
  • Gilla
FredrikR och 4 till
  • Laddar…
Gaaaaahhh, en timmes arbete och resultatet vart inte godkänt av barnen... Skjut mig!...
Ojämna hemmagjorda chokladkakor på bakplåtspapper bredvid en skål med smet och en slickepott.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
fgo
  • Laddar…
A anis16 skrev:
Gaaaaahhh, en timmes arbete och resultatet vart inte godkänt av barnen... Skjut mig!...
[bild]
Vad i hela fridens namn skulle det bli? :surprised:
 
A anis16 skrev:
Gaaaaahhh, en timmes arbete och resultatet vart inte godkänt av barnen... Skjut mig!...
[bild]
Blev det gott?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.