1 662 664 läst ·
17 812 svar
1663k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Allvetare
· Västra götaland
· 10 928 inlägg
Gaaaaaaah.
När man ska börja jobba efter 3 dagars semester och ingen av de två VPN-erna funkar.....
När man ska börja jobba efter 3 dagars semester och ingen av de två VPN-erna funkar.....
Gaaaaah!!! När man efter totalt 11 dagar hemma med förkyld 2-åring och därefter 4 dagar på förskolan blir ditringd av förskolan pga feber. Kan man få ta tjänstledigt från föräldrarollen och jobba, bara som lite variation i vardagen?MariaiÖstergötland skrev:
Den som öppnar förskola/dagmamma för sjuka barn kommer bli rikMariaiÖstergötland skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 682 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 682 inlägg
GAAAAAAAAAH!
Förkyld! Se följande klipp för korrekt återgivning av mig just nu.
Förkyld! Se följande klipp för korrekt återgivning av mig just nu.
Gaaaaaaaaah! När 9-åringen tappat bort sina cykelnycklar och bultsaxen inte ens gör ett märke i låset. Mer Gaaaaaah när vinkelkapen gör ett utmärkt jobb, men EKERJÄVELN som la sig emellan sista sekunden ger ett nytt jobb att skriva upp på listan... Gaaaaaaah!

