1 716 299 läst ·
18 706 svar
1716k läst
18,7k svar
GAAAAHHHH!!!
GAAAHHHH!!!
Har inte haft nått flyt på senaste.
Idag stressad till en begravning, försenad p.g.a av köer efter broöppning.
Stannar vid en parkeringsplats utanför muren till kyrkogården, skylten med områdes nummer har jag rakt framför vindrutan, knappar in den och springer iväg.
Tillbaka och en gul lapp.
Kollar skylten och appen....Jo, det är rätt och den tickar fortfarande ??
Läser på lappen "otillåtet fordon"
Särbon har kört punka på min bil, så jag tog campingbilen....som är en lastbil.
Skylten med personbil parkering satt på en annan stolpe.
1.300 spänn i sjön ☹️
Har inte haft nått flyt på senaste.
Idag stressad till en begravning, försenad p.g.a av köer efter broöppning.
Stannar vid en parkeringsplats utanför muren till kyrkogården, skylten med områdes nummer har jag rakt framför vindrutan, knappar in den och springer iväg.
Tillbaka och en gul lapp.
Kollar skylten och appen....Jo, det är rätt och den tickar fortfarande ??
Läser på lappen "otillåtet fordon"
Särbon har kört punka på min bil, så jag tog campingbilen....som är en lastbil.
Skylten med personbil parkering satt på en annan stolpe.
1.300 spänn i sjön ☹️
De verkar alltid gömma de där skyltarna om personbil. Jag har inget fordon som är något annat men har sett några som drabbats av det på vår pendlarparkering. Parkeringen har en ganska lång infart som korsas av cykelbana. Sikten är skymd av en massa växtlighet så man måste fokusera stenhårt på att inte råka klippa en cyklist. Precis där har de satt den försynta skylten som anger att det bara är personbilar…
På själva parkeringen är det sedan strösslat med himla massa parkeringsskyltar som anger riktning av fordonsuppställning. Så det är nog ingen som tänker på att det kanske finns mer bestämmelser att förhålla sig till.
På själva parkeringen är det sedan strösslat med himla massa parkeringsskyltar som anger riktning av fordonsuppställning. Så det är nog ingen som tänker på att det kanske finns mer bestämmelser att förhålla sig till.
Klicka här för att svara