7 075 läst ·
93 svar
7k läst
93 svar
Felkod E0 Asko tvättmaskin W4096R
Allvetare
· Västra götaland
· 10 929 inlägg
Man startar om maskinen och håller knapparna inne när den startar upp.. då startade iaf min nån form av självtestprogram.... Som typ börjar med att initialisera motorn...Lill72 skrev:
Allvetare
· Västra götaland
· 10 929 inlägg
Allvetare
· Västra götaland
· 10 929 inlägg
Jag ska göra detsamma strax. Måste bara felsöka nätverket först, men det är något för "gaaaaahhhhhh-tråden" ... 🤬
Allvetare
· Västra götaland
· 10 929 inlägg
Haha... Vad dumt...
Allvetare
· Västra götaland
· 10 929 inlägg
Igår dök teknikern upp här och felsökte lite...
Det gick väl rätt ok..
Vi provade att ställa tvättmedelsmängden på max, och då sög den ur såpass att mätaren minskade lite grann... Sen testade vi att köra en på minimum mängd och då gick mätaren tillbaka upp och den varnade för full behållare..
Han skulle kolla över sprängskissen och troligen beställa en ny pump.. de kunde eventuellt läcka bakvägen..
Det gick väl rätt ok..
Vi provade att ställa tvättmedelsmängden på max, och då sög den ur såpass att mätaren minskade lite grann... Sen testade vi att köra en på minimum mängd och då gick mätaren tillbaka upp och den varnade för full behållare..
Han skulle kolla över sprängskissen och troligen beställa en ny pump.. de kunde eventuellt läcka bakvägen..
Dags igen här...
Startar en universaltvätt och först slocknar displayen helt för att sen tändas och visa att programmet (som den helt själv valt) tar 29 minuter istället för 2 timmar och 51 minuter son mitt valda program tar 🤔
Startar en universaltvätt och först slocknar displayen helt för att sen tändas och visa att programmet (som den helt själv valt) tar 29 minuter istället för 2 timmar och 51 minuter son mitt valda program tar 🤔