402 581 läst ·
5 437 svar
403k läst
5,4k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Samma fenomen uppstår för mig på https://www.unt.se/ och det är samma reklam där, just nu Thansen som tar sig förbi mina annonsblockerare och när den laddat krävs det tre klick för att komma tillbaka till föregående sida.
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 358 inlägg
Jag håller med, ser bara tokigt ut just nu.
Administrator
· Skåne
· 6 692 inlägg
Alfredo skrev:
Purre skrev:
13th Marine skrev:
Vad menar nu. Vart ser ni detta?Mikael_L skrev:
Administrator
· Skåne
· 6 692 inlägg
Jag har också noterat detta enstaka fall men inte lyckats reproducera felet. Har du en länk och någon teori när det inträffar? Inträffar det till exempel när du klistrar i text från Pages eller Anteckningar eller något annat program? Eller när du redigerar ett inlägg? Inträffar det i desktop, mobilen, ipad eller i appen? Vilken webbläsare?P pmd skrev:Då och då (hyfsat ofta) lägger någonting till "\[FONT=-apple-system\]"<inläggstext>"\[/FONT\]" lite här och där i mina inlägg. Inte för hela texten utan för valda(?) delar. Jag brukar redigera och ta bort det eftersom det, åtminstone på min dator, gör att text som är uppmärkt med apple-system blir mindre än övrig text i inlägget.
(Alla \ ska bort ur texten ovan. De är ett försök att hindra forumeditorn att tolka HTML).
Vad kan det vara som gör detta?
Jag kör macOS Sequoia 15.3.1 och Google Chrome Version 142.0.7444.60 (Official Build) (arm64).