420 453 läst ·
5 717 svar
420k läst
5,7k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 231 inlägg
Jag blev @:ad den gången jag vann. I och med att jag redan vunnit tänker jag dock att jag inte kommer få den ynnesten igen, så jag har slutat tävla. Så för mig kan ni lösa det här bäst fan ni vill! 😉
Då och då (hyfsat ofta) lägger någonting till "\[FONT=-apple-system\]"<inläggstext>"\[/FONT\]" lite här och där i mina inlägg. Inte för hela texten utan för valda(?) delar. Jag brukar redigera och ta bort det eftersom det, åtminstone på min dator, gör att text som är uppmärkt med apple-system blir mindre än övrig text i inlägget.
(Alla \ ska bort ur texten ovan. De är ett försök att hindra forumeditorn att tolka HTML).
Vad kan det vara som gör detta?
Jag kör macOS Sequoia 15.3.1 och Google Chrome Version 142.0.7444.60 (Official Build) (arm64).
(Alla \ ska bort ur texten ovan. De är ett försök att hindra forumeditorn att tolka HTML).
Vad kan det vara som gör detta?
Jag kör macOS Sequoia 15.3.1 och Google Chrome Version 142.0.7444.60 (Official Build) (arm64).
Japp. https://www.byggahus.se/forum/threads/siduppdatering-ger-ofantligt-manga-tillbakaklick.562131/Per Eskilsson skrev:
Jag har råkat på ytterligare en sida där samma problem med lagring av samma sida blev ett problem när jag skulle klicka tillbaka. Jag kommer dock inte ihåg på rak arm vilken det var nu. Men det är inte specifikt ett BH-problem. Men det är inte vanligt heller.
Har nu sedan ett tag problem med att detektera var pekaren är när man skriver inlägg. Den tycks få vit färg istället för svart, och är därmed i stort sett osynlig. Oerhört irriterande när man försöker editera inlägget.
Är nu heller inte säker på om det gäller alla inlägg, för nu när jag skriver detta så är markören mestadels svart, men ibland försvinner den in i kamoflageläge vit...?!
Kommer inte ihåg när det började. Dvs om det var i samband med uppgradering till Windows 11 eller om det startade tidigare.
Är nu heller inte säker på om det gäller alla inlägg, för nu när jag skriver detta så är markören mestadels svart, men ibland försvinner den in i kamoflageläge vit...?!
Kommer inte ihåg när det började. Dvs om det var i samband med uppgradering till Windows 11 eller om det startade tidigare.
En förklaring kan vara att du har en inställning i Settings för Mouse som ser ut så här:Oldboy skrev:
Har nu sedan ett tag problem med att detektera var pekaren är när man skriver inlägg. Den tycks få vit färg istället för svart, och är därmed i stort sett osynlig. Oerhört irriterande när man försöker editera inlägget.
Är nu heller inte säker på om det gäller alla inlägg, för nu när jag skriver detta så är markören mestadels svart, men ibland försvinner den in i kamoflageläge vit...?!
Kommer inte ihåg när det började. Dvs om det var i samband med uppgradering till Windows 11 eller om det startade tidigare.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
