Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
@mexitegel @kashieda @richardtenggren Detta är fixat.

Vi har bockat ut ”Bevaka denna tråd” som standard när man postar sitt resultat i delforum Quiz.
Detsamma kan gälla i forumdelen ”tävlingar”.
 
  • Gilla
pacman42 och 2 till
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
Detsamma kan gälla i forumdelen ”tävlingar”.
Jag vill läsa när jag vunnit. 😂 Fast man kanske får ett PM eller nåt?
 
Purre
Alfredo Alfredo skrev:
Jag vill läsa när jag vunnit. 😂 Fast man kanske får ett PM eller nåt?
Man vinner aldrig så ett ickeproblem 😉
 
  • Haha
  • Ledsen
  • Gilla
Dilato och 3 till
  • Laddar…
Jag blev @:ad den gången jag vann. I och med att jag redan vunnit tänker jag dock att jag inte kommer få den ynnesten igen, så jag har slutat tävla. Så för mig kan ni lösa det här bäst fan ni vill! 😉
 
  • Haha
Mikael_L och 3 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Jag vill läsa när jag vunnit. 😂 Fast man kanske får ett PM eller nåt?
Har noterat att de brukar @Alfredo för den som vinner. Därav att bevakning av tråden är helt överflödig.
 
  • Gilla
Alfredo
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
Har noterat att de brukar @Alfredo för den som vinner. Därav att bevakning av tråden är helt överflödig.
Taskigt att berätta för @Alfredo när någon annan har vunnit, eller?
 
  • Haha
tveksamt och 1 till
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
Har noterat att de brukar @Alfredo för den som vinner. Därav att bevakning av tråden är helt överflödig.
Hur som helst märker man nog när lastbilarna rullar in för att leverera vinsten. 🙃😂👍
 
  • Älska
  • Gilla
tveksamt och 1 till
  • Laddar…
P
Då och då (hyfsat ofta) lägger någonting till "\[FONT=-apple-system\]"<inläggstext>"\[/FONT\]" lite här och där i mina inlägg. Inte för hela texten utan för valda(?) delar. Jag brukar redigera och ta bort det eftersom det, åtminstone på min dator, gör att text som är uppmärkt med apple-system blir mindre än övrig text i inlägget.
(Alla \ ska bort ur texten ovan. De är ett försök att hindra forumeditorn att tolka HTML).

Vad kan det vara som gör detta?

Jag kör macOS Sequoia 15.3.1 och Google Chrome Version 142.0.7444.60 (Official Build) (arm64).
 
RoTe
Nu börjar jag få klicka bakåt tre ggr igen och jag gissar att det är pga massa suspekt reklam gällande Ukraina (United24media) tar sig igenom mina annonsblockerare.
 
RoTe
Finns det möjlighet att få kunna använda Esc knappen för att klicka bort bilder man förstorat?
 
RoTe
Bakåtproblemet är fortfarande aktuellt, men det sker inte så ofta. Nyss fick jag backa ur över tio gånger. När jag klickar in på samma tråd igen finns inte problemet.
 
Jag har råkat på ytterligare en sida där samma problem med lagring av samma sida blev ett problem när jag skulle klicka tillbaka. Jag kommer dock inte ihåg på rak arm vilken det var nu. Men det är inte specifikt ett BH-problem. Men det är inte vanligt heller.
 
Har nu sedan ett tag problem med att detektera var pekaren är när man skriver inlägg. Den tycks få vit färg istället för svart, och är därmed i stort sett osynlig. Oerhört irriterande när man försöker editera inlägget.
Är nu heller inte säker på om det gäller alla inlägg, för nu när jag skriver detta så är markören mestadels svart, men ibland försvinner den in i kamoflageläge vit...?!

Kommer inte ihåg när det började. Dvs om det var i samband med uppgradering till Windows 11 eller om det startade tidigare.
 
ClasseClas
Oldboy Oldboy skrev:
Har nu sedan ett tag problem med att detektera var pekaren är när man skriver inlägg. Den tycks få vit färg istället för svart, och är därmed i stort sett osynlig. Oerhört irriterande när man försöker editera inlägget.
Är nu heller inte säker på om det gäller alla inlägg, för nu när jag skriver detta så är markören mestadels svart, men ibland försvinner den in i kamoflageläge vit...?!

Kommer inte ihåg när det började. Dvs om det var i samband med uppgradering till Windows 11 eller om det startade tidigare.
En förklaring kan vara att du har en inställning i Settings för Mouse som ser ut så här:
Inställningar för muspekaren i Windows med alternativet "Dölj muspekaren när jag skriver" markerat i fönstret Egenskaper för Mus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Oldboy
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.