402 573 läst ·
5 437 svar
403k läst
5,4k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Japp! Det tycks ha varit orsaken, (att döma av ett nytt inlägg här...). 👍ClasseClas skrev:
Är det Windows 11 som satt det så som default eller är det BH som har det som default? (Har mig veterligt inte varit ett problem tidigare och det förefaller någorlunda sammanfalla med byte fr Windows 10 till 11 på datorn. Vilket nedtjack fö. W11 alltså.)
Administrator
· Skåne
· 6 692 inlägg
Windows 11 döljer muspekaren när du skriver som standard. Windows 10 gjorde inte det.Oldboy skrev:
Så där ser det ut för mig nu när man länkar till ett annat inlägg inom forumet. Dock ser man inte vad som är länken och vanligt inlägg. Därför önskade jag iaf en tunn ram eller något som gör att man ser att det är en länk till ett inlägg.Per Eskilsson skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Håller med. Den "förbättringen" blev inte så bra tycker jag. Det räcker med en URL som det var tidigare.Purre skrev:
Mikael_L skrev:
Jag tycker den här "förbättringen" blev en försämring.Per Eskilsson skrev:
När det länkas till en annan tråd i forumet
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vad i detta mastodontinlägg tillhör tråden man är i och vad tillhör länken?
Vad fånigt det blir med länkar som är mycket "större" än det som man skrivit i inlägget.
Det stör flytet i läsningen med ett så stort teckensnitt plötsligt.
Ska jag fortsätta, eller kan vi nöja oss med detta nu?
Eller ska jag kanske länka in något, bra idé ...
https://www.byggahus.se/forum/threa...-ska-anmala-hojd-sakring-till-elbolag.564899/
Så kan man ju se att det är ju inte så väldigt lätt att se var det ena slutar och det andra börjar.
Administrator
· Skåne
· 6 692 inlägg
Lugn. Det ska inte se ut så. Vi uppgraderade forumprogramvaran i torsdags men vi upptäckte inte detta förrän det påtalades igår. Vi ska förbättra det.Mikael_L skrev:
Jag tycker den här "förbättringen" blev en försämring.
När det länkas till en annan tråd i forumet
[bild]
Vad i detta mastodontinlägg tillhör tråden man är i och vad tillhör länken?
Vad fånigt det blir med länkar som är mycket "större" än det som man skrivit i inlägget.
Det stör flytet i läsningen med ett så stort teckensnitt plötsligt.
Ska jag fortsätta, eller kan vi nöja oss med detta nu?
Eller ska jag kanske länka in något, bra idé ...
[länk]
Så kan man ju se att det är ju inte så väldigt lätt att se var det ena slutar och det andra börjar.
Den senaste veckan har jag flera gånger drabbats av att nånting fastnar när man ska skicka in ett nytt inlägg. När man klickar på "Skicka" blir knappen utgråad, men inget mer händer. Väntar man ett tag eller laddar om sidan så har inlägget oftast kommit in, men ibland blir det dubbla inlägg.
Det verkar inte bara vara jag som drabbas då jag sett flera dubbelposter från andra skribenter senaste dagarna.
Det verkar inte bara vara jag som drabbas då jag sett flera dubbelposter från andra skribenter senaste dagarna.
Japp har fått radera en massa gånger då det igår var hopplöst ett tag med responsen på just skicka knappen..useless skrev:
Den senaste veckan har jag flera gånger drabbats av att nånting fastnar när man ska skicka in ett nytt inlägg. När man klickar på "Skicka" blir knappen utgråad, men inget mer händer. Väntar man ett tag eller laddar om sidan så har inlägget oftast kommit in, men ibland blir det dubbla inlägg.
Administrator
· Skåne
· 6 692 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 692 inlägg
Vi tror att vi har lyckats reproducera problemet och kommer att försöka optimera den kod som vi tror är orsaken.useless skrev:
Administrator
· Skåne
· 6 692 inlägg