Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Nu vet jag inte exakt hur det ser ut för dig men det låter som att du har klickat på Meny-knappen i appen och expanderat någon av de redaktionella avdelningarna genom att du klickat på plustecknet. Stämmer det? I sånt fall kan du fälla ihop menyn genom att klicka på minustecknet för bättre överblick.
Det är inte enkelt att hitta till forumets trådträd. Det borde vara en egen länk på startsidan.

hsd
Det enda jag kan finna är
Skärmdump av en gammal mobilappens meny med forumkategorier som Senaste inlägg och Aktivitet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Där finns ite forumavdelningarna

På gamla appen ser det ut så här
Skärmdump från mobilen visar forumkategorier på Bygghus.se med navigation och sökfält.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Om man klickar på forum i den svarta länkträdet kommer forumet fram.

Använder mig uteslutande av ”senast” eftersom jag inte orkar klicka mig fram dit.

hsd
Okey

Jag lyckas inte hitta hur jag stänger av aviseringarna? Vill inte ploppande eller ikoner som dyker upp i statusraden på telefonen.

Det finns en bugg för gamla länkar:
Om jag har en gammal sparad länk som ser ut så här:
https://www.byggahus.se/forum/el/29...-saknar-en-grej-4.html?perpage=15#post2700040

Så gör BH om länken till detta (det är vad som visas i addressfältet)
https://www.byggahus.se/forum/threa...-som-saknar-en-grej.294362/page-4#post2700040

Den fallerar att scrolla till inlägget post2700040 för det ska tydligen vara ett bindestreck där. Som jag modifierar addressen till följande så fungerar det.
https://www.byggahus.se/forum/threa...som-saknar-en-grej.294362/page-4#post-2700040

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Tack!

Jag vet inte om frågan har varit uppe förut, men skulle det inte vara bra med en automatisk låsning av trådar som har varit inaktiva en viss tid? Två-tre månader t ex?

• Gilla
Anna_H
  • Laddar…
useless useless skrev:
Jag vet inte om frågan har varit uppe förut, men skulle det inte vara bra med en automatisk låsning av trådar som har varit inaktiva en viss tid? Två-tre månader t ex?
Då kan man ju inte fortsätta på tråden! Bättre använda gamla trådar med samma ämne än starta femtielva nya.

hsd
Det heter inte femtielva, det heter sextioett ;)

• Gilla
fia_mstd och 1 till
  • Laddar…
harry73
SysterNett SysterNett skrev:
Då kan man ju inte fortsätta på tråden! Bättre använda gamla trådar med samma ämne än starta femtielva nya.
Har man en fråga, är det bättre om man startar ny tråd istället för låna befintlig tråd. Då blir man nämligen TS och blir dina inlägg blå. Mycket enklare att reda på vem man ska svara på.
Gamla trådar ska inte stängas för att TS ska kunna komma tillbaka med återkoppling.

De få gånger nån vill återkoppla i en gammal tråd så kan man be att få den öppnad. Alternativt ställer man in så att bara trådskaparen kan skriva nya inlägg efter en viss tids inaktivitet.

harry73
men då kan vi ju inte fråga TS om en uppdatering :)

Skicka PM?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.