404 612 läst ·
5 496 svar
405k läst
5,5k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Grundstött
· Halland
· 28 348 inlägg
Bra idé!harry73 skrev:
Och med möjlighet att sortera på
Mest varnade inläggen: 1 dag · 3 dagar · 7 dagar · 30 dagar · Från början
Mest varnade medlemmarna: 1 dag · 3 dagar · 7 dagar · 30 dagar · Från början
Liksom under GILLAT
Misstänker att jag har en tätposition
Grundstött
· Halland
· 28 348 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 716 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 716 inlägg
Poäng är lite missvisande. Det är varningspoäng man får och man får olika många varningspoäng för olika typer av förseelser och när man kommer över en viss nivå (100 varningspoäng) så blir man bannad.
Administrator
· Skåne
· 6 716 inlägg
Nej, vi delar inte alltid ut varningar. Ofta kan det räcka med en tillsägelse, antingen direkt i forumtråden eller via PM och ibland behövs inte ens det.
Men att det står 0 varningar i din profil tror jag har blivit fel. Om du aldrig fått en varning så borde det inte synas överhuvudtaget. Vi kollar upp.
Edit. Ser nu att det står 0 varningar på alla (som inte fått en varning). Vi fixar.
Men att det står 0 varningar i din profil tror jag har blivit fel. Om du aldrig fått en varning så borde det inte synas överhuvudtaget. Vi kollar upp.
Edit. Ser nu att det står 0 varningar på alla (som inte fått en varning). Vi fixar.
Husägare
· Jönköping
· 5 857 inlägg
En liten bugg:
När man bockar ur i inställningar att man inte längre vill ha e-post vid nya meddelanden, får man det ändå från gamla trådar. Enda sättet är då att gå in på varje tråd, sluta bevaka, och sen slå på bevakning igen men utan e-post.
Lite bökigt...
När man bockar ur i inställningar att man inte längre vill ha e-post vid nya meddelanden, får man det ändå från gamla trådar. Enda sättet är då att gå in på varje tråd, sluta bevaka, och sen slå på bevakning igen men utan e-post.
Lite bökigt...
Administrator
· Skåne
· 6 716 inlägg
@ricebridge Ja, jag håller med, det är bökigt. Ett lite enklare sätt är gå in under Bevakningar och där bocka i de bevakningar man vill ändra på (kanske alla) och därefter klicka på "Med markerade..." och välja "Inaktivera notifiering via e-post" och klicka på Ok. Jag saknar en "Markera allt" i denna lista över bevakningar. Detta gäller alltså för alla gamla bevakningar. Inställningen för nya bevakningar måste man ändra under Inställningar > Preferenser.
Allvetare
· Stockholm
· 3 061 inlägg
Jag saknar en avbryt knapp när man skriver inlägg och ändrar sig. Idag måste man markera allt och radera själv...
Administrator
· Skåne
· 6 716 inlägg
Systemet sparar automatiskt ett utkast av ditt inlägg var 60e sekund. Utkastet sparas så att du kan komma tillbaka till ditt inlägg senare och fortsätta skriva färdigt vid ett senare tillfälle. Detta är användbart när du inte hinner skriva färdigt eller om du måste lämna datorn och vill fortsätta skriva färdigt i din mobil. Utkastet sparas i 24 timmar sedan raderas det.
Om du vill radera utkastet innan dess, för att du t ex ångrar dig, så kan du klicka på "diskett-ikonen" (hoppas du förstår vilken ikon jag menar, mina barn aldrig använt en diskett så de förstår inte vad jag menar) och välja Radera utkast.
Om du vill radera utkastet innan dess, för att du t ex ångrar dig, så kan du klicka på "diskett-ikonen" (hoppas du förstår vilken ikon jag menar, mina barn aldrig använt en diskett så de förstår inte vad jag menar) och välja Radera utkast.