Långt tryck på aviseringen då du får den. Alt gå till inställningar/appar och avisering och slå av aviseringen där.

• Gilla
Per Eskilsson och 1 till
  • Laddar…
harry73
Ny funktion på sajten?
tråkigt att man bara ser sina egna varningar. Kunde bli kul tävlingsgren :D

• Skärmdump av användarprofil på diskussionsforum med statistik och en varning för osakligt inlägg.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Staffans2000 och 1 till
  • Laddar…
harry73 harry73 skrev:
Ny funktion på sajten?
tråkigt att man bara ser sina egna varningar. Kunde bli kul tävlingsgren :D
Bra idé!
Och med möjlighet att sortera på
Mest varnade inläggen: 1 dag · 3 dagar · 7 dagar · 30 dagar · Från början
Mest varnade medlemmarna: 1 dag · 3 dagar · 7 dagar · 30 dagar · Från början

Liksom under GILLAT
Misstänker att jag har en tätposition :)

• Gilla
harry73
  • Laddar…
harry73
Jag ligger nog långt ner på topplistan

harry73 harry73 skrev:
Jag ligger nog långt ner på topplistan
Du får väl anstränga dig lite, och jobba dig upp :)

• Gilla
harry73
  • Laddar…
harry73 harry73 skrev:
Ny funktion på sajten?
tråkigt att man bara ser sina egna varningar.
Ja, vi har förbättrat så att man kan se sina egna varningar. Tidigare så var detta lite dolt i dunkel och otydligt för den som fått en varning. Det är inte jättetydligt nu, men bättre. :)

• Gilla
harry73
  • Laddar…
richardtenggren
Varför får man poäng för varningar?

Poäng är lite missvisande. Det är varningspoäng man får och man får olika många varningspoäng för olika typer av förseelser och när man kommer över en viss nivå (100 varningspoäng) så blir man bannad.

Meh, jag har 0 varningar, trots att jag haft flera inlägg som plockats bort för att de är osakliga. Får man inte varningspoäng för det?

Nej, vi delar inte alltid ut varningar. Ofta kan det räcka med en tillsägelse, antingen direkt i forumtråden eller via PM och ibland behövs inte ens det.

Men att det står 0 varningar i din profil tror jag har blivit fel. Om du aldrig fått en varning så borde det inte synas överhuvudtaget. Vi kollar upp.

Edit. Ser nu att det står 0 varningar på alla (som inte fått en varning). Vi fixar.

En liten bugg:
När man bockar ur i inställningar att man inte längre vill ha e-post vid nya meddelanden, får man det ändå från gamla trådar. Enda sättet är då att gå in på varje tråd, sluta bevaka, och sen slå på bevakning igen men utan e-post.
Lite bökigt...

@ricebridge Ja, jag håller med, det är bökigt. Ett lite enklare sätt är gå in under Bevakningar och där bocka i de bevakningar man vill ändra på (kanske alla) och därefter klicka på "Med markerade..." och välja "Inaktivera notifiering via e-post" och klicka på Ok. Jag saknar en "Markera allt" i denna lista över bevakningar. Detta gäller alltså för alla gamla bevakningar. Inställningen för nya bevakningar måste man ändra under Inställningar > Preferenser.

Jag saknar en avbryt knapp när man skriver inlägg och ändrar sig. Idag måste man markera allt och radera själv...

• Gilla
harry73 och 1 till
  • Laddar…
Systemet sparar automatiskt ett utkast av ditt inlägg var 60e sekund. Utkastet sparas så att du kan komma tillbaka till ditt inlägg senare och fortsätta skriva färdigt vid ett senare tillfälle. Detta är användbart när du inte hinner skriva färdigt eller om du måste lämna datorn och vill fortsätta skriva färdigt i din mobil. Utkastet sparas i 24 timmar sedan raderas det.

Om du vill radera utkastet innan dess, för att du t ex ångrar dig, så kan du klicka på "diskett-ikonen" (hoppas du förstår vilken ikon jag menar, mina barn aldrig använt en diskett så de förstår inte vad jag menar) och välja Radera utkast.

• Gilla
Demmpa och 1 till
  • Laddar…
hsd
Ter
Funkar inte, påmin android, tar en bokstav för varje klick på radera

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.