404 615 läst ·
5 496 svar
405k läst
5,5k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Upptäckt att jag saknar en funktion i appen. När jag går in i en tråd från startsidan kommer jag till första inlägget. Då skulle jag vilja ha en "första oläst" att trycka på. Eller att man kommer till första olästa som standard.
Samma sak fast lite tvärtom när man från startsidan går in via senaste inlägg. Då kommer man till senaste inlägg även om man inte läst i tråden tidigare.
Samma sak fast lite tvärtom när man från startsidan går in via senaste inlägg. Då kommer man till senaste inlägg även om man inte läst i tråden tidigare.
Administrator
· Skåne
· 6 716 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 716 inlägg
Ja, pushnotiser är implementerade men RilleRock, du och Marlen säger att det inte fungerar/eller att pishnotiserna kommer för sällan. Jag vet inte vad som är fel.
Administrator
· Skåne
· 6 716 inlägg
Vilka upplever att du saknar?
Administrator
· Skåne
· 6 716 inlägg
Hm.. känns som pushnotiserna skickas ut för sällan eller inte alls ibland. Jag fick själv inte någon pushnotis för stt det dykt upp svar i den här tråden https://www.byggahus.se/forum/threa...i-den-graa-pluppen.308046/page-5#post-2871271
Administrator
· Skåne
· 6 716 inlägg
Konstigt, ibland får jag ingen pushnotis och ibland får jag den direkt när inlägget postas.