420 438 läst ·
5 717 svar
420k läst
5,7k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Upptäckt att jag saknar en funktion i appen. När jag går in i en tråd från startsidan kommer jag till första inlägget. Då skulle jag vilja ha en "första oläst" att trycka på. Eller att man kommer till första olästa som standard.
Samma sak fast lite tvärtom när man från startsidan går in via senaste inlägg. Då kommer man till senaste inlägg även om man inte läst i tråden tidigare.
Samma sak fast lite tvärtom när man från startsidan går in via senaste inlägg. Då kommer man till senaste inlägg även om man inte läst i tråden tidigare.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Ja, pushnotiser är implementerade men RilleRock, du och Marlen säger att det inte fungerar/eller att pishnotiserna kommer för sällan. Jag vet inte vad som är fel.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Vilka upplever att du saknar?
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Hm.. känns som pushnotiserna skickas ut för sällan eller inte alls ibland. Jag fick själv inte någon pushnotis för stt det dykt upp svar i den här tråden https://www.byggahus.se/forum/threa...i-den-graa-pluppen.308046/page-5#post-2871271
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Konstigt, ibland får jag ingen pushnotis och ibland får jag den direkt när inlägget postas.



