404 564 läst ·
5 496 svar
405k läst
5,5k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Administrator
· Skåne
· 6 716 inlägg
Tyvärr syns inte de små gula gubbarna som du lägger till via ditt tangentbord på din android (eller ios).Staffan2000 skrev:
Du måste klicka på smilie-ikonen ovanför fältet och använda de gubbarna för att det ska funka för alla. Vi hoppas kunna åtgärda detta men det innebär att vi måste uppgradera vårt ramverk vilket är ett större jobb så när det är fixat vågar jag inte uttala mig om.
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 21 950 inlägg
Jag blir lite barnsligt glad när jag någon gång emellanåt får en markering om bästa svar. Det syns ju inte att en sån sak tillkommit under bevakade trådar, så är det sista inlägget kan man missa detta livets lilla glädjeämne. Så: skulle man kunna få en notis när man utnämnts till bästa svar?
Minst lika ofta hamnar jag i diskussioner av slaget someone-is-wrong-on-the-internet; det förstår jag om det är svårare att fixa notiser om.
Minst lika ofta hamnar jag i diskussioner av slaget someone-is-wrong-on-the-internet; det förstår jag om det är svårare att fixa notiser om.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 26 169 inlägg
Bump, jobbas det något på detta?
Fonten Courier är ju bra, men den fungerar mindre bra ihop med forumets automatiska radering av inledande blanktecken på en rad.
Bo.Siltberg skrev:
Har kört nya forumet nu en tid, och har som någon annan skrev bara kört och njutit, främst av snabbheten. En lyckad uppdatering jämfört med många andra webbsidor. Senast var det www.nkt.se jag var in på - de anstränger sig verkligen för att skrämma bort sina kunder!
Några önskemål har jag naturligtvis:
- Bredare sida (valbart)
- Visa fler inlägg per sida (i trådar och senaste) och knapp för att visa alla o mdet är väldigt många inlägg.
- Om man klickar på t.ex "Följer" och sedan backar, då är "Följer" fortfarande understruken som om den fortfarande vore aktiv.
- Mina egna startade trådar något svårfunnen, ja jag hade nog aldrig hittat den om jag inte fått hjälp.
- Funktion för "Läs senare" (t.ex genom att markera inlägget som oläst)
- Förhandsgranskning.
- De gamla smilisarna var snyggare.
- Knappen "uppdatera sökning (senaste)" även i botten på sidan, för det är ju där man står när man vill göra en refresh.
- Ordningen på Tab-menyn eller vad den kallas. På mobilen är ju utrymmet i sidled begränsat så mitt önskemål är denna ordning: Forum, Följer, Senaste, resten
Bo.Siltberg skrev:
Det finns en bugg för gamla länkar:
Om jag har en gammal sparad länk som ser ut så här:
[länk]
Så gör BH om länken till detta (det är vad som visas i addressfältet)
[länk]
Den fallerar att scrolla till inlägget post2700040 för det ska tydligen vara ett bindestreck där. Som jag modifierar addressen till följande så fungerar det.
[länk]
Och en ny:Bo.Siltberg skrev:
Fonten Courier är ju bra, men den fungerar mindre bra ihop med forumets automatiska radering av inledande blanktecken på en rad.
Nu har vi fixat så att man får en notis när ens eget inlägg, eller ett inlägg i en tråd man bevakar, markeras som bäst. Bästa svar markeringar syns nu också i flödet under "Aktivitet".Nötegårdsgubben skrev:
Administrator
· Skåne
· 6 716 inlägg
Jag har precis uppdaterat till ios 11.2.5 och jag lyckas inte reproducera ditt fel @richardtenggren.
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 614 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 614 inlägg
Renoveringsnovis
· 283 inlägg
Förlåt, jag orkar inte leta igenom hela tråden, men går det i appen att stänga av notiserna (eller va det heter) som dyker upp i mitt notifikationsfält på telefonen när någon svarar i en tråd jag följer? Gäller Android.