67 122 läst ·
657 svar
67k läst
657 svar
Bilmekanikern hade skulder – då tog Kronofogden Kenneths bil
Jag har inte överhuvudtaget diskuterat Åsas man som du påstår äger företaget, vilket inte stämmer enligt AllaBolag..F Fofo Hruyh skrev:Exakt jag snackar endast om de som person för jag vet hur mycket fiffleri de sysslar med. Man ska bara läsa deras omdöme. Man kan kolla pojkvännens fuppar så förstår folk vad jag menar. Som sagt det är jobbigt för Kennet att han behöver genomgå detta. Men sarbast är en skurk och det vet många om. Man ska inte fixa sin bil hos han.
Hela Artikeln handlar om Kenneth, vill du skriva skit om Imotor Göteborg AB så starta en egen tråd för som jag ser det med den informationen som finns så har den ingett med Kenneth att göra..
Rejäl brukar försöka trycka ner folk när han tror att någon har fel. Han har hoppat på mig några gånger också. Han pudlar inte direkt när hans påhopp visar sig vara fel.Brotorpet skrev:
Det är långt ifrån säkert att man är ägare bara för att man är VD eller styrelseledamot.Rejäl skrev:Nej ägaren till företaget Imotor Göteborg AB är Åsa Westlin. Se bild ifrån Allabolag..
Alltså lögn.
Detta rättades i inlägg #215 att man inte kan vara anställd på detta sätt. Och personen erkände sitt fel!
Ren lögn.
Kenneth Westlin äger en Renault Captur.
Detta hittar ni om ni söker på hans namn och kollar i tex. Biluppgifter.se..
Alltså också en lögn..
Detta förstår jag inte alls hur det kan gå till för den juridiska ägaren är den som står på bilen.
Så ytterligare en lögn..
Kenneth kan vara ägare men låter dottern fronta...
Klart det är hon! Hon tar det så personligt! Personliga påhopp så fort man inte håller med. Lilla Åsa hoppas ni kan åtminstone rädda företaget! Sluta hata!Alfredo skrev:
Man behöver inte vara ägare för det. Att man sätter målvakter utan egentlig makt på den typen av poster är inte heller ovanligt i liknande fall.D Daniel 109 skrev:
I årsredovisningen 2023 för bilverkstan så står tre för de som undertecknat den, Åsa, Kenneth och shirbas med över 300000 kr i förlust. Sen går Kenneth ur styrelsen..Rejäl skrev:
Om vi inte tar hand om samhällets olycksbarn blir de fler och fler. Till slut blir det revolution med negativ tillväxt.AndersMalmgren skrev:
Färre mindre vetande får vi med en bättre skola.
[Ändring: stafvel]
Redigerat: