72 916 läst ·
742 svar
73k läst
742 svar
Bilmekanikern hade skulder – då tog Kronofogden Kenneths bil
Intressant! Det är den här typen av info som inte kommer fram i Aftonbladet men som.vänder helt på storyn. Så om det du skriver stämmer så agerar KFM rätt alltså.F Fofo Hruyh skrev:Jag känner dessa människor privat den ”anställda” är partner till dottern och den riktiga ägaren, men är anställd genom arbetsförmedlingen för att fiffla till det mer, så bilen är inte pappas som de påstår den står inte ens på han. Den står på dottern och den ägs av hennes kriminella pojkvän(ägaren alltså)
Ok men Kennet äger en Renault Captur så du menar att det inte var den bilen?F Fofo Hruyh skrev:Jag känner dessa människor privat den ”anställda” är partner till dottern och den riktiga ägaren, men är anställd genom arbetsförmedlingen för att fiffla till det mer, så bilen är inte pappas som de påstår den står inte ens på han. Den står på dottern och den ägs av hennes kriminella pojkvän(ägaren alltså)
Har har ägt den bilen sedan 3år tillbaka i tiden..
Slå upp Kenneth så ser du att han äger en bil och den du svarar är en helt ny medlem så nja lite suspekt om du frågar mig!Brotorpet skrev:
Kanske inte just den bilen. Men har hänt att han haft bilar på sitt namn som ägs av han kriminella pojkvännen. Inte nog med det Kennet står ägare för bilverkstaden, så allt är fiffleri glad ett KM kom på de. Hoppas även andra myndigheter kommer på deras fifflande.Rejäl skrev:
Men han äger en bil och har garage, så långt kan vi konstatera. Denna bilen har han ägt sedan 3år..F Fofo Hruyh skrev:
Han är inte delaktig i dotterns företag juridiskt längre det har vi kollat upp här i tråden..
Så det är inte många rätt du har haft i dina påståenden utan bara försökt att sprida falskheter!
Eller så är det du som är rädd för att ha fel och försöker underminera en ny källa. Det är faktiskt ok att inte ha koll på hur lurendrejeri fungerar!Rejäl skrev:
Men den jag har synat det han har påståt är ju allmän information! Så du tror bara på allt hem säger, ganska naivt skulle jag säga!Brotorpet skrev:
Varför skulle jag vara rädd för att ha fel? Är inte personligt delaktig på något sätt!
Saken är den att jag vet ett pojkvännen som kallar sig själv för sam (SarbastBrotorpet skrev:Eller så är det du som är rädd för att ha fel och försöker underminera en ny källa. Det är faktiskt ok att inte ha koll på hur lurendrejeri fungerar!
Brotorpet skrev:
Jag känner de jätte väl! Och du är säkert någon i deras närhet och försöker skydda dessa brottslingar. KM tar inte bilar bara så de måste finnas en grund. Pojkvännen var ”anställd” men han äger ju verkstaden det är han som fixar alla bilar mm. Åsa är bara där och hjälper till med pappersarbete. Han var för något år sen anställd genom arbetsförmedling. Han köper och säljer bilar lurar folk på pengar. Så om du inte är i deras närhet va tyst. Jag känner dessa och vet hur de fungerar. KM borde ta hela verkstaden då de även är kriminella o allt kan bevisas.Rejäl skrev: