72 916 läst ·
742 svar
73k läst
742 svar
Bilmekanikern hade skulder – då tog Kronofogden Kenneths bil
Vad döljer man?Brotorpet skrev:
Hela min diskussion är om Kenneth, det han påståd om Kenneth har jag visat genom uppgifter att det inte stämmer..
Så du menar att Kenneth äger Imotor Göteborg AB. För enligt AllaBolag så gör han det inte, kan du visa vart han står som ägare?
Att Kenneth inte äger någon bil vilket han enligt Biluppgifter.se gör jag tror inte att du kan fiffla med den sidan men om man kan så får du gärna berätta?
Fast det jag vänt mig emot från start är ju att du skuldbelägger KFM som regelvidrig och maktmissbrukande när du faktiskt inte har all fakta!Rejäl skrev:Vad döljer man?
Hela min diskussion är om Kenneth, det han påståd om Kenneth har jag visat genom uppgifter att det inte stämmer..
Så du menar att Kenneth äger Imotor Göteborg AB. För enligt AllaBolag så gör han det inte, kan du visa vart han står som ägare?
Att Kenneth inte äger någon bil vilket han enligt Biluppgifter.se gör jag tror inte att du kan fiffla med den sidan men om man kan så får du gärna berätta?
Skratta du, det står dig fritt..
Allvetare
· Västra götaland
· 10 936 inlägg
Den här tråden får ju flashback att skämmas... 😂
@Fofo Hruyh bara vill smutskasta och sprida lögner som har styrkts med fakta om hur bolaget ägs.
Samt om att Kenneth inte äger en bil som han uppenbart gör..
Om felaktiga anställningar genom arbetsförmedlingen mm..
Dom medlemmarna som stödjer dessa lögner ser ju alla som bemödar sig att kolla upp fakta..
Samt om att Kenneth inte äger en bil som han uppenbart gör..
Om felaktiga anställningar genom arbetsförmedlingen mm..
Dom medlemmarna som stödjer dessa lögner ser ju alla som bemödar sig att kolla upp fakta..
Renoverare
· Stockholm
· 20 346 inlägg
Vad är det som inte stämmer?Rejäl skrev:
(Jag har missat det eftersom diskussionen de senaste inläggen har varit mest pajkastning).
Redigerat: