P
Brotorpet skrev:
Fast det är ju detta som förekommer, man döljer hur det egentligen förhåller sig. Vad vet du om vilken info som KFM har, de kanske haft span på verkstaden och dess riktiga ägare en längre tid innan detta skedde?
Vad döljer man?
Hela min diskussion är om Kenneth, det han påståd om Kenneth har jag visat genom uppgifter att det inte stämmer..
Så du menar att Kenneth äger Imotor Göteborg AB. För enligt AllaBolag så gör han det inte, kan du visa vart han står som ägare?
Att Kenneth inte äger någon bil vilket han enligt Biluppgifter.se gör jag tror inte att du kan fiffla med den sidan men om man kan så får du gärna berätta?

P
S Simonstahl skrev:
Jag förstår inte varför din syn på människor är som den är , det finns hur många människor som helst utan högskoleutbildning som omsätter långt mer än vad ditt bolag gör.
Jag är inte så säker på att Malmgren har högskoleutbildning i någon större omfattning.

Brotorpet skrev:
I årsredovisningen 2023 för bilverkstan så står tre för de som undertecknat den, Åsa, Kenneth och shirbas med över 300000 kr i förlust. Sen går Kenneth ur styrelsen..
Exaaaaakt! Fiffleri

P
Brotorpet skrev:
I årsredovisningen 2023 för bilverkstan så står tre för de som undertecknat den, Åsa, Kenneth och shirbas med över 300000 kr i förlust. Sen går Kenneth ur styrelsen..
Ja 2023 var han uppenbart det, men inte nu!

P
Rejäl skrev:
Vad döljer man?
Hela min diskussion är om Kenneth, det han påståd om Kenneth har jag visat genom uppgifter att det inte stämmer..
Så du menar att Kenneth äger Imotor Göteborg AB. För enligt AllaBolag så gör han det inte, kan du visa vart han står som ägare?
Att Kenneth inte äger någon bil vilket han enligt Biluppgifter.se gör jag tror inte att du kan fiffla med den sidan men om man kan så får du gärna berätta?
Fast det jag vänt mig emot från start är ju att du skuldbelägger KFM som regelvidrig och maktmissbrukande när du faktiskt inte har all fakta!

Skratta du, det står dig fritt..

• Gilla
lars_stefan_axelsson och 1 till
  • Laddar…
Den här tråden får ju flashback att skämmas... 😂

• Haha
  • Gilla
  • Älska
MichelleW och 10 till
  • Laddar…
P
Alfredo Alfredo skrev:
Jag både skickar och tar emot mail från bankanställda avseende bankaffärer på ungefär samma sätt som att vi ringer varandra.
Vilka banker? Jag vill flytta mina bankaffärer till en vettig bank.
Vilka slags ärenden avhandlar du via email? Vilka kan du inte avhandla via email?

• Gilla
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
P
Brotorpet skrev:
Fast det jag vänt mig emot från start är ju att du skuldbelägger KFM som regelvidrig och maktmissbrukande när du faktiskt inte har all fakta!

Skratta du, det står dig fritt..
Ja det är maktmissbruk om det som står i Aftonbladet..
Tycker inte du det?

Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Den här tråden får ju flashback att skämmas... 😂
Framförallt intressant att hälften diskuterar tråden, hälften diskuterar swish , BankID och banker.

• Gilla
MichelleW
  • Laddar…
Rejäl skrev:
Nej inte juridiskt så är det VDen och styrelsen som har ansvaret för företaget..

Påstår du annat så visa fakta?
Jag bara påpekade att man kan äga bolag utan att vara varken styrelseledamot eller operativ typ VD.

H&Ms huvudägare Stefan Persson sitter inte i styrelsen.

• Gilla
lars_stefan_axelsson
  • Laddar…
P
@Fofo Hruyh bara vill smutskasta och sprida lögner som har styrkts med fakta om hur bolaget ägs.
Samt om att Kenneth inte äger en bil som han uppenbart gör..
Om felaktiga anställningar genom arbetsförmedlingen mm..
Dom medlemmarna som stödjer dessa lögner ser ju alla som bemödar sig att kolla upp fakta..

P pmd skrev:
Jag är inte så säker på att Malmgren har högskoleutbildning i någon större omfattning.
Malmgren har gått på KTH, blev dock headhuntad under x-jobbet så blev aldrig klart. Som alla andra överpresterare jag känner, ingen är klar med studierna.

• Haha
kashieda och 3 till
  • Laddar…
P
Rejäl skrev:
Ja det är maktmissbruk om det som står i Aftonbladet..
Tycker inte du det?
Nä för jag tror inte de berättar allt, jag avvaktar att tycka det är maktmissbruk tills jag vet hela historien. Myndigheter verkställer lagar och förordningar, de agerar inte i egen sak.

• Gilla
Krille4
  • Laddar…
P
Rejäl skrev:
Ändå så gillar du hans falska inlägg, märkligt om du nu säger dig vara naiv när det mesta han har sagt går att kolla själv så att man ser att det inte stämmer..
Vad är det som inte stämmer?
(Jag har missat det eftersom diskussionen de senaste inläggen har varit mest pajkastning).

Redigerat:
  • Gilla
Krille4 och 1 till
  • Laddar…
P
D Dilato skrev:
Jag bara påpekade att man kan äga bolag utan att vara varken styrelseledamot eller operativ typ VD.

H&Ms huvudägare Stefan Persson sitter inte i styrelsen.
Tror du att det fungerar så i småbolag så får du gärna visa det med fakta..

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.