H
perra i skogen perra i skogen skrev:
Bara en lite upplysning. Om du anlitar tex målaren för att göra jobbet, så är du absolut inte ansvarig om han trillar i backen. Då tar han över allt ansvar.
Speciellt när de har skrivit att och tagit betalning för en byggställning.
 
Farstatjej90
N Nucky skrev:
Resterande 70+ inlägg handlar om något så irrelevant som ett sidospår till dennes ursprungliga fråga om Kronofogden och bemöta detta.
Om du beställer hamburgare på McDonalds kan du ju inte bli förvånad när du får hamburgare. Du är för sjutton på Byggahus hur kan du gnälla över det....🤔
 
  • Haha
  • Gilla
Nucky och 2 till
  • Laddar…
perra i skogen perra i skogen skrev:
Bara en lite upplysning. Om du anlitar tex målaren för att göra jobbet, så är du absolut inte ansvarig om han trillar i backen. Då tar han över allt ansvar.
Byggherren är ansvarig
 
  • Haha
  • Wow
  • Älska
Hempulare och 3 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.