Ja där ser man hur tiderna förändras..:)

Riktigt fint badrum som inte ser helt lätt ut att ge sig på som lekman men du och din far har ju verkligen lyckats.

Sedan har du ju sparat in en stor slant om man bortser ifrån egna timmar vilket säkert lär kännas bra.

Nu är det väl bara och planera nästa projekt i skumbadet ;)

Tack för bra tråd hittills. Mycket syggt!

Till TS: Hur har du fixerat avloppsrören? Ligger dom bara där, eller sitter dom fast med något?

På de flesta ställen hålls som på plats naturligt, av att dom pekar rakt ner i en skarv, tyngdkraften, eller att det är så kort avstånd att dom inte kan åka ur, på ett par ställen har jag satt plåtband. Dom hålls även på plats av att utrymmet är fyllt med isolering.

Det kom en fråga på mail vilket handfat vi valde, hoppas det är ok med svar här:

Vi valde IKEAs, vi hade flera andra funderingar, både på hela tvättställ från andra leverantörer, vilket säkert hade fungerat, till träskiva med lösa handfatsskålar, vilket säkert också hade fungerat. Det vi hade bestämt var att oavsett vilket, skulle det vara porslin, vi har hört från bakanta att de som är i nån sorts plast blir snabbt rätt fula.

Ohnej! Jag får bara bilderna på första sidan att fungera!

Märkligt, dom enda bilder som funkar är dom jag länkade till på min egen server, senare la jag dom på byggahus' site, dom verkar ha slutat funka. Jag har anmält felet så får vi se. Tack för informationen.

Hur går det med bilderna? :S

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.