Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Svaret på din fråga är nej.
Düsseldorff är en så kunnig skribent du kommer stöta på här i de här frågorna, @Johansson1234.

• Gilla
  • Haha
Urban den fantastiska och 2 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Düsseldorff är en så kunnig skribent du kommer stöta på här i de här frågorna, @Johansson1234.
Tack! Nu kan jag sova lugnt 😊

• Haha
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
Jag säger inte så för att vi kom till samma slutsats, utan för att han är genuint kunnig. Jag skulle inte sätta pengar på att det var jag som hade rätt om jag var oense med honom i juridiska frågor (jo, det skulle jag säkert, men det vore ett dåligt investeringstips att ta efter det 🙃).

• Gilla
  • Haha
Urban den fantastiska och 3 till
  • Laddar…
J Johansson1234 skrev:
En sak bara - såklart ärvde min brors fru allt efter sin man!
Det här handlar bara om den del av min pappas arv som skulle ha gått till min bror.
Du menar det som han ärvde efter er pappa?

Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Jag säger inte så för att vi kom till samma slutsats, utan för att han är genuint kunnig. Jag skulle inte sätta pengar på att det var jag som hade rätt om jag var oense med honom i juridiska frågor (jo, det skulle jag säkert, men det vore ett dåligt investeringstips att ta efter det 🙃).
Tack 😊
Härligt med både självinsikt och självdistans i ett kort inlägg 🥳🤪
Ja jag vet ju att det finns så mycket kompetens här inom olika områden, och att många är så hjälpsamma med att svara. Så nu känner jag att jag kan sitta lugnt i båten!

• Gilla
Cruzze och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.