292 läst ·
82 svar
292 läst
82 svar
Är det lagligt att laga handdukstorken själv i detta fall + allmän diskussion om vad lekman får koppla själv
Du får förlåta men jag ville verkligen hamra in poängen och då passade det bättre att rada upp det.Alfredo skrev:
Om det hjälper med portokostnaderna så kan du faxa blanketten till mig så tar jag den vidare.
Jag tror det kan vara möjligt. 😂tommib skrev:
Lysande! Forumsammarbete när det är som bäst. Nu kvarstår enbart frågan var sjutton jag ställde faxen efter mitt senaste fax runt 1996. Tror visst det var till Landstinget om jag inte missminner mig. 😂tommib skrev:
Jag kan nu efter mer än 150 inlägg konstatera att det är oerhört känsligt att påpeka att vissa tongivande personer inte uppskattar att någon beskriver att de har fel.
Tyvärr kan dessa personer fördärva tanken med detta forum, där de som är kompetenta och kan hjälpa frågeställare försvinner i de som tycker och tror, där tonen bitvis kan var otrevlig mot de som beskriver att de har fel.
Nog om detta, till glädje för vissa avslutar jag mitt deltagande i detta forum, då jag inser att vissa i te är mottagliga för sakliga argument.
Tyvärr kan dessa personer fördärva tanken med detta forum, där de som är kompetenta och kan hjälpa frågeställare försvinner i de som tycker och tror, där tonen bitvis kan var otrevlig mot de som beskriver att de har fel.
Nog om detta, till glädje för vissa avslutar jag mitt deltagande i detta forum, då jag inser att vissa i te är mottagliga för sakliga argument.
Jag hade för mindre en ett halvår sedan en, kort, konversation om att vi saknar fax på mottagningen jag är ansvarig för och att det är ett stort problem enligt vissa.Alfredo skrev:
När du har hittat faxen får du leta upp ett telejack att plugga in den i. Det kanske finns USB-adapters till mobilen?
Klicka här för att svara