Farstatjej90
K KawaS2 skrev:
Farstatjej90 Jag kan till skillnad mot dig inte uttala mig om andras mentala status. Det säger dock en del.
Det är knappast vad denna tråd handlar om.
Jag tycker det är du själv som säger mest.

tommib
Alfredo Alfredo skrev:
Dög inte min i #85? 😂😂😂 Nu känner jag mig så kränkt så jag måste leta upp två ex av den gamla favoritblanketten. 😱😱😱 Två anmälningar från samma tråd var länge sedan. Och med dagens brevporto. 😮 Blir dyrt det här. Hujedamig. 😞
Du får förlåta men jag ville verkligen hamra in poängen och då passade det bättre att rada upp det.

Om det hjälper med portokostnaderna så kan du faxa blanketten till mig så tar jag den vidare.

• Haha
Alfredo
  • Laddar…
tommib tommib skrev:
Du får förlåta men jag ville verkligen hamra in poängen och då passade det bättre att rada upp det.
Jag tror det kan vara möjligt. 😂

tommib tommib skrev:
Om det hjälper med portokostnaderna så kan du faxa blanketten till mig så tar jag den vidare.
Lysande! Forumsammarbete när det är som bäst. Nu kvarstår enbart frågan var sjutton jag ställde faxen efter mitt senaste fax runt 1996. Tror visst det var till Landstinget om jag inte missminner mig. 😂

Jag kan nu efter mer än 150 inlägg konstatera att det är oerhört känsligt att påpeka att vissa tongivande personer inte uppskattar att någon beskriver att de har fel.
Tyvärr kan dessa personer fördärva tanken med detta forum, där de som är kompetenta och kan hjälpa frågeställare försvinner i de som tycker och tror, där tonen bitvis kan var otrevlig mot de som beskriver att de har fel.
Nog om detta, till glädje för vissa avslutar jag mitt deltagande i detta forum, då jag inser att vissa i te är mottagliga för sakliga argument.

Farstatjej90 Farstatjej90 skrev:
Jag tycker det är du själv som säger mest.
Och det gäller handukstorken🤔

tommib
K KawaS2 skrev:
Jag kan nu efter mer än 150 inlägg konstatera att det är oerhört känsligt att påpeka att vissa tongivande personer inte uppskattar att någon beskriver att de har fel.
Du har fortfarande inte sagt vad som är fel...

• Gilla
Fairlane och 2 till
  • Laddar…
tommib
Alfredo Alfredo skrev:
Jag tror det kan vara möjligt. 😂

Lysande! Forumsammarbete när det är som bäst. Nu kvarstår enbart frågan var sjutton jag ställde faxen efter mitt senaste fax runt 1996. Tror visst det var till Landstinget om jag inte missminner mig. 😂
Jag hade för mindre en ett halvår sedan en, kort, konversation om att vi saknar fax på mottagningen jag är ansvarig för och att det är ett stort problem enligt vissa.
När du har hittat faxen får du leta upp ett telejack att plugga in den i. Det kanske finns USB-adapters till mobilen?

• Gilla
Per Sandberg1
  • Laddar…
tommib tommib skrev:
När du har hittat faxen får du leta upp ett telejack att plugga in den i.
När jag sprudlande glad precis lyckats hitta faxen slår du brutalt undan benen på mig igen. Inte min dag det här... 😩😢

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.