Tagg: vattenburen-golvvärme
Här samlar vi allt om vattenburen-golvvärme.
Andra taggar som innehåller ordet vattenburen-golvvärme är: nibe-styrning-vattenburen-golvvärme
-
M
Minska flöde i vattenburen golvvärme
Hej! Är nyinflyttad i ett radhus med vattenburen golvvärme på nedervåningen och radiatorer (vattenburna) på ovanvåningen. Drivs av av en NIBE... -
A
Hjälp inför vattenburen golvvärme
Hej, Hoppas någon kan hjälpa mig! Vi håller på att göra om vårt gamla kök till badrum/tvättstuga. Idag tog jag bort all gammal spånisolering och... -
M
Rooth Vattenburen Golvvärme Basicline säkring går
Hej! Har en enkel vattenburen golvvärme fabr Rooths med trådbunden termostat. Enkel styrenhet med 3 (6 Max) ventilstyrningar anslutna som styrs av... -
T
Vattenburen golvvärme med spårad cellplast på betongplatta.
Min fråga är, har en utvändig altan platta , med kant isolerade element, samt 180 mm isolering under betongytan, Kan man nu lägga på en spårad... -
Vattenburen golvvärme och fördelarskåp säljes
Golvvärmeplåtar 100kvm golvyta (eller mer beroende på placering), 1000x285mm, dubbelspår, D20mm. Golvvärmeslang PERT D20mm, 2st a' 200meter + ca... -
A
Lägga vattenburen golvvärme i bostadsrätt?
Hej! Jag har precis köpt en stor etagelägenhet med omfattande renoveringsbehov. Är fortfarande student, så har inte riktigt råd med att köpa tomt... -
U
Tips på vattenburen golvvärme
Hej, Vi funderar på att lägga in vattenburen golvvärme i vår källare från -74. Botten o betongen är gjuten direkt på backen/berget och det ligger... -
S
Beräkning av flöden i vattenburen golvvärme
Hej ! Har köpt ett hus med vattenburen golvärme. Säljaren hade ingen installationsinfo alls och den rörmokare som gjorde installationen har gått i... -
M
Reglera vattenburen golvvärme…?
Hej. Flyttade till detta hus i somras. 2 plan, 180 kvm, byggt 2018, vattenburen golvvärme överallt. Frånluftvärmepump Nibe F370 och 2x luft-luft... -
Vattenburen golvvärme i badrum från hornbach?
Står inför badrumsrenovering. Badrummet är ca 6m2 och har idag ett vattenburet element. Med tanke på elpriser etc vill jag gärna ha vattenburen...