Tagg: ugn
Här samlar vi allt om ugn.
Andra taggar som innehåller ordet ugn är: kakelugn, ugnar, inbyggnadsugn, pizzaugn, mikrovågsugn, bakugn, ugnslucka, köksfläkt-utsugningsfläkt, varmluftsugn, kombiugn
-
Råd om häll, ugnar och köksfläkt till nytt kök
Hej! Skulle gärna vilja höra om era tankar om nedan vitvaror till ett nytt, mellanstort kök. Specifikt är jag nyfiken, per kategori, om det är... -
F
Felkod F104 ikea ugn (electrolux)
Helt plötsligt fick vi felkod F104 på vår ugn. Är det någon som vet var felet kan vara. Bröt strömmen och startade om den och då funkade den... -
B
Får jag "installera" ugn (Electrolux OOP845NZ1) själv?
Hej, Köpte och hämtade en ny ugn igår. Det är en Electrolux OOP845NZ1. Blev osäker om jag kan koppla in den själv med den stickkontakten (se... -
M
Ny ugn perilex
Har en ny ugn som behöver en perilexkontakt monterad. Är detta solklart vart den tre sladdarna ska kopplas i nya perilexkontakten? Se bilder... -
S
Ugnen startar inte igen.
Ugnen hemma hos mina föräldrar startar inte igen efter ett strömavbrott, allt annat har kommit igång igen men inte ugnen. Jag har kollat... -
Olja för att smörja i ugn
Har ugn med utdragbara teleskopskenor. Dessa är rejält tröga och gnissliga och jag hade behövt smörja dem. Provade med vanlig symaskinsolja men... -
K
IKEA, installera ugn. Ska plåten under ugnen vara exakt 185mm?
Detta gäller IKEA 103.019.60. Ska installera en försinkad plåt under ugnen. Vill bara veta om det är måttet 185mm som är det viktiga här (se bild... -
Ugn intill frys/kyl?
Vi har i vårt kommande kök tänkt ha en låg sida, med diskho, spishäll etc. Tvärs över har vi höga sidan, dvs ända upp till tak, med bl.a. kyl... -
C
Dela upp gammal trefas perilex till separat häll och TVÅ ugnar går det?
Jag har ett fullkopplat perilexuttag trefast som används till en gammaldags kombinerad ugn och spis. Det är 16 A trefas Som jag har förstått det... -
W
Trasig ugn
Hej, Vi är nyinflyttade i vårt hus och vår ugn har plötsligt slutat fungera. Det är en whirpool ugn från ikea från omkring 2008. Det som händer...