Tagg: ugn
Här samlar vi allt om ugn.
Andra taggar som innehåller ordet ugn är: kakelugn, ugnar, inbyggnadsugn, pizzaugn, mikrovågsugn, bakugn, ugnslucka, köksfläkt-utsugningsfläkt, varmluftsugn, kombiugn
-
Y
Ugn värmer dåligt
Efter att frugan klagat på att ugnen tar tid att bli varm så valde jag att öppna och se baksidan då jag läste att det kunde vara elementen. När... -
Hitta en spis med ugn till 10 Ampere?
Hej! Jag har några frågor, eftersom jag har varit utan en spis under en längre tid och har beslutat att skaffa en ny. Min lägenhet har en... -
T
Köpa ny ugn, vilka gillar ni/inte och varför?
Ugnen sjunger på sista versen, renovering av köket ligger planerat för nästa år men verkar som att ugn kan komma att behöva köpas in tidigare. Så... -
Byte av sockel till ugnslampan
Hej Köpte en ungslampa som det stod skulle klara 300g. Funkade bra tills jag skulle köra parolys programmet. Då smälte hela skiten och det började... -
T
Vad ska vi köpa för ugn & häll?
Vår ugn börjar sjunga på sista refrängen och jag har börjat titta efter ny. Vi behöver en inbyggnadsugn och spishäll. Detta är ett område jag... -
O
El till häll och ugn
Hej, jag håller på och bygger om ett kök. Den gamla spisen gick på 3-fas. Nu ersätter jag den med en häll (som går på 2-fas) och en ugn som går på... -
H
Siemens ugn lampa är på hela tiden efter bytet
Hej! Har en 5 år gammal Siemens ( HB63A1520S/61) Imorse vid frukosten skulle frugan värma lite frallor och då gick lampan. (Poof) Ugnen fungerar... -
K
Electroluxspisens ugn kommer inte upp i temperatur
Hej! Har en spis med dubbelugn från Electrolux (EKC60760X) som har fungerat relativt felfritt i alla år. Häromdagen hade vi ett orelaterat... -
I
Ny spis värmer ugnen långsamt. Missat brygga nollan?
Jag har en ny spis som jag fick hjälp av elektriker att koppla in perilexkontakt på då de ändå gjorde andra jobb samtidigt. Hällen funkar bra men... -
B
Långsam ugn
Tjena! har en ugn som hängt med en 15-20 år, enfas. har alltid fungerat bra men nu på senaste har den blivit väldigt långsam på över/undervärme...