Tagg: kompressor
Här samlar vi allt om kompressor.
Andra taggar som innehåller ordet kompressor är: luftkompressor, kompressortyp, vid-demontering-av-luftluft-kompressor, vevaxeltätning-kompressor, köpråd-kompressor-garage, nibe-f110-kompressor-inställningar, kompressor-tryckluft-regulator, torktumlare-samsung-kompressor, kompressorblock, kompressor-vinkyl-gördetsjälv
-
T
Kompressor för mutterdragare
Hej, har läst runt lite men verkar svårt att hitta bra kombination av kompressor och mutterdragare. Finns vettig kombination för runt 5-6000? Vill... -
O
Kompressor gnisslar ringer vid stopp
Kompressorn på min ivt greenline c7 från 2003 ger ifrån sig ett högfrekvent gnisslande ringande ljud vid stopp, som att något fortsätter snurra... -
Kompressor + blästerskåp 16 A säkringar
Kompressorn har en 5,5 hk motor som verkar vilja ha 16 A säkringar 3 fas . Huvudcentralen (huset) har 20 A säkringar . Garagets undercentral har... -
T
Nibe fighter 410p
Hej, Ni med erfarenhet av nibe fighter 410p är nedanstående värden något att vara orolig över med tanke på maskinens rykte? 01 26 02 25 03 - 02... -
E
Ytrost på ny kompressor
Köpte Stanley kompressor från Jula och noterade när jag packade upp den att det finns ytrost kring svetsfog på undersidan vid... -
A
Byte av kompressor och kondensator i torktumlare
Har en torktumlare som läcker kylarmedel. Någon som har en aning om kostnaden för att laga, eller snarare, är det ens lönt att tänka tanken och... -
D
Koppling av kompressor
Tjenare Har en kompressor som ska byggas om lite. Kompressorn är en Biab med 3 cylindrar å 11kw motor. Den har knappt nån tank så den går därför... -
A
Förvirrad. 5,5 hk kompressor med 3-fas och 1,5 kvadrats kabel.
Hej, jag fick nyligen min nya kompressor hemlevererad och har installerat den som rekommenderats med 4x2,5 kvadrats kabel till 3-fas-uttag (16A... -
D
Sätta kompressor ute?
Tjenare Undrar om det går bra att ställa min kompressor å dess tank ute vid spånfläktarna eller måste den stå inne så det inte bildas kondens i... -
M
Kompressor oerhört långsam, tar 10 min att jobba upp 10 bar
Jag köpte för några år sedan en billig kompressor. Den var nog bättre precis i början men sen ett tag är det oerhört långsam i att jobba upp...