Har en torktumlare som läcker kylarmedel.
Någon som har en aning om kostnaden för att laga, eller snarare, är det ens lönt att tänka tanken och ringa någon som kan laga den?
Tumlaren är en Husqvarna/Elektrolux QW6271
Gissar att den är 4-5 år gammal (ingick i huset)
/Anders
 
Skulle säga nej, Ser du ens läckan?
 
  • Gilla
azellen
  • Laddar…
nej, misstänker någonstans i kondensatorn
torbeno torbeno skrev:
Skulle säga nej, Ser du ens läckan?
 
P
A azellen skrev:
Har en torktumlare som läcker kylarmedel.
Någon som har en aning om kostnaden för att laga, eller snarare, är det ens lönt att tänka tanken och ringa någon som kan laga den?
Tumlaren är en Husqvarna/Elektrolux QW6271
Gissar att den är 4-5 år gammal (ingick i huset)
/Anders
Den är nog närmre 10år så släng den
 
  • Gilla
azellen
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.