Tagg: kompressor
Här samlar vi allt om kompressor.
Andra taggar som innehåller ordet kompressor är: luftkompressor, kompressortyp, vid-demontering-av-luftluft-kompressor, vevaxeltätning-kompressor, köpråd-kompressor-garage, nibe-f110-kompressor-inställningar, kompressor-tryckluft-regulator, torktumlare-samsung-kompressor, kompressorblock, kompressor-vinkyl-gördetsjälv
-
Kompressor/inställning bergvärme Ctc Ecoheat
Halloj, I dessa tider tänker jag mer på hur pannan går (dock inte tänkt på det tidigare år så vet inte om det ska vara såhär)… kollade diagnos... -
G
Nibe F370, elpatron går men ej kompressor...
Var och rengjorde filtret och kikade igenom lite värden samtidigt. Ser då att avluften håller rumstemp. Förvånad snokar jag vidare och ser att... -
C
Kompressor läcker
Hej. Kompressorn läcker och jag vet inte hur jag ska åtgärda det. Sprutade på lite såpvatten och det bubblade till lite. Inte så gammal kanske 2... -
M
Hjälp med felsökning av värmepump "kompressor blockerad på grund av larm"
Har en Nibe fighter 2020 luftvattenvärmepump som nu står still. Jag väntar på hjälp från tekniker men verkar ta innan de kan komma ut. Försöker... -
G
Oljemängd gammal kompressor
Hej igen,har köpt mig en gammal 2 cylindrig kompressor,skulle byta olja på den då det inte verkar vart gjort på många år,tömde av oljan och... -
H
Kompressorn slut i bergvärmepanna, ny kompressor eller ny panna?
Hej! I morse hördes ett oljud från pannan, NIBE Fighter 1215 från 2006, och sedan kom ett larm. Dumt nog stängde jag av pannan innan jag kollat... -
J
Kompressor 10bar
Jag ska införskaffa mej en kompressor som ska klara att pumpa däck till 9,5kg Och lite annat som inte kräver så mycket luft eller tryck. hur pass... -
Problem med Nibe F1245
Sedan några dagar har vår BVP börjat bete sig. Den startar kompressorn ungefär var tjugonde minut för att göra varmvatten, för att sedan stanna... -
Kompressor tappar trycket
Jag har en Stanley kompressor, denna eller väldigt lik https://www.bauhaus.se/kompressor-stanley-50l-1800w-10bar När jag köpte den för ett par år... -
T
Ny gänga på slangvinda?
Jag skulle vilja få slangen från min slangvinda att gå nedåt istället för rakt ut. Finns det någon L-koppling (eller vad det kallas) så får...