Tagg: inreda
Här samlar vi allt om inreda.
Andra taggar som innehåller ordet inreda är: inreda-vind, inreda-källare, inreda-en-ytterligare-bostad, vind-isolera-inreda, inredare, inreda-växthus, inreda-vind-fuskbygge, inreda-lägenhet, inreda-garage, garage-inreda
-
J
Kostnad inreda stuga
Jag har hittat en stuga jag funderar på att köpa. Den är i princip bara ett utvändigt skal. El och avlopp framdraget och ligger klart under huset... -
Inreda källaren på ett enkelt sätt
Hej, Har ett hus från 1920-tal där källaren består av råskikt. I väntan på omdränering och bila bort golvet för att isolera och bygga upp nytt... -
P
Inreda källarvåning
Hej byggahusforum! Det är ju ganska vanligt med inredda källare. Nu funderar jag på att inreda en källarvåning på 50 kvm med två rum och kök. Jag... -
S
inreda lägenhet?
ska inom snar framtid inreda en övervåning på garaget, på ca 40-45 kvm, hur skulle ni dela upp ytan/göra planlösningen? ska ha badrum och enklare... -
Inreda en källare med oisolerad betongplatta
Hejsan. Har sett en del frågor kring detta i forumet, men vill bekräfta att min tolkning fungerar enligt branschens regler. Är även tacksam för... -
V
Hur inreda detta triangulära vardagsrum?
Hej! Någon som har några tips på hur vi ska inreda detta vardagsrummet? Väldigt knepig planlösning. Vi tittar mycket på film men vill inte ha vår... -
L
Inreda en andra bostad i ett enbostadshus
Hoppas detta hamnar i rätt forum, annars tipsa gärna om vilket som är rätt! Om man har ett enbostadshus, och vill inreda en del av huset till en... -
Inreda vind
Hej vi har kollat på ett hus som vi skulle vilja inreda vinden till 2 sovrum. Men de finns tyvärr inga fönster. Är de dyrt att sätta in? Eller går... -
Inreda fuktigt uthus (med bilder)
Hej! Mina föräldrar har på sin tomt på landet ett uthus med betongplatta byggt på vad vi tror är en gammal jordkällare. Eftersom deras boningshus... -
R
Rikta golv inreda vind
Hej Jag skall inreda vinden på ett gammalt hus och undrar vad som är enklast för att rikta golvet eller om det behövs. Där ligger i dag ett...