Tagg: inreda
Här samlar vi allt om inreda.
Andra taggar som innehåller ordet inreda är: inreda-vind, inreda-källare, inreda-en-ytterligare-bostad, vind-isolera-inreda, inredare, inreda-växthus, inreda-vind-fuskbygge, inreda-lägenhet, inreda-garage, garage-inreda
-
I
Inreda uthus till boende - oventilerad fasad
Hej! Jag har ett tvåvånings uthus, före detta sädesmagasin, som är tänkt att isoleras och inredas för att användas som kontor. Fasaden består av... -
Tips på hur vi inreder nere i källaren. 2 färger finns klara
Här bör det väl finnas en stor mängd användare som har bra koll på inredning och hur man kan matchar färger och dyl för att få ett rum att kännas... -
A
Garagetält - hur inreder man smart?
Önskar tips och bilder på hur man smart kan ordna förvaring längs väggarna i ett garagetält. Ska tömma vårt garage från 40-talet för renovering... -
U
Inreda kattvindar
Jag har några olika kattvindar som jag funderat på att använda som förvaringsutrymme. Men innan jag börjar trava in skit hade jag velat snygga... -
L
Inreda vind
Hej Jag bor i en bostadsrättsförening och vi är intresserade av att inreda vår vind. Vi har en väldigt generös råvind med en god taklutning... -
J
Litet badrum i torp, hur inreda?
Hejsan! Nån som har ett förslag på placering av toa, dusch, handfat, tvättmaskin, vv-beredare i vår planerade utbyggnad? Hur djupt behöver rummet... -
A
Inreda 100kvm för 4 sovrum
Jag skulle vilja ha hjälp med inredningsförslag odl för att få ut så mkt som möjligt av ytan i vår bostad. Vi har tre barn, där 16-åringen har... -
W
Inreda ovanvåning garage
Hej Vi har byggt ett garage med ovanvåning som vi snart ska inreda till våra söner med två sovrum, toa, allrum (ev klädkammare). Nyfiken om nån... -
Inreda vinden, hur isolera mot yttertaket?
Hej kompisar, Hur går jag till väga här? Tanken är att isolera mot nock och att ytskiktet ska vara pärlspont. Men vilka är lagren innan? Hur... -
M
Inreda slöjdverkstad-vilka maskiner?
Hej! Håller på att inreda min lilla slöjdverkstad 20 m2. Jag kommer jobba mkt med handverktyg och med dem är jag ganska van. Men är helt nybörjare...