Tagg: husbygge
Här samlar vi allt om husbygge.
Andra taggar som innehåller ordet husbygge är: växthusbygge, info-om-husbygget, råd-och-goda-ideer-om-husbygge, husbygge-timmerhus, husbygge-kolla, hus-husbygge-bygglov
-
A
Problem med nybyggt hus - håller inne på pengar
Hej. Vill först och främst varna för mycket text ;) Jag och min sambo bestämde oss förra året för att bygga hus. Vi satte oss ner tillsammans... -
I
Felmarginal vid nybyggnation?
Hej, vi fick vår hus utmätt och utplacerat av kommunen godkända mäteri (?) innan byggnation. De hade svårt att hitta rätt koordinationer då inga... -
F
Götenehus Espås någon som byggt?
Hej, Undrar om det är någon som har byggt ett Espås från Götenehus? Vi har fastnat för detta hus men om ni byggt har ni ändrat på... -
Ä
Sommarstuga på kolonilott - Vad? Hur? Varför?
Hej alla... Vi, Jag och min familj, är nu äntligen lyckliga ägare av en kolonilott, på vilken vi tänker bygga oss ett litet sommarhus typ... -
J
Bygga ett hus i tegel, sten och lera i Afrika
Ska bygga ett hus i Tanzania till mig själv o familjen. Har viss erfarenhet men tänkte prova nått nytt. Förutsättningarna är att tempen här... -
P
Byggde huset inuti ett växthus!
Hittade en länk om ett par som byggt sitt hus inuti ett växthus! Blev galet inspirerad! Sjukt skönt det skulle vara... -
R
Vill bygga sten/ betong hus eller något annat hållbart material
Hej tänkte tillverka eller anlita ett företag att bygga detta. 3 våningar minst 210kv dvs 70kv per våning. Ska vara bästa möjliga isolering till... -
Ö
Renovera källare i gammalt hus med stengrund
Vi ska renovera källaren i vårt hus som byggdes 1936. Det är ett stort rum som är tänkt att användas som allrum och gästrum. Golvet är precis... -
F
lägga sten runt huset.
Jag har precis köpt mitt första hus och jag är helt novis. men jag vill lära mig så mycket jag kan och vill göra så mycket som jag kan själv. Som... -
M
Byggentreprenör för husbygge i Stockholms Skärgård. Ris/Ros??
Hej, jag har betsällt ett fritidshus ifrån Skidstahus, ca 60m2 där allt matrial ingår. Nu söker jag en bra entrepenör som kan ta på sig att...