Tagg: golvärme
Här samlar vi allt om golvärme.
Andra taggar som innehåller ordet golvärme är: golvärmepump, golvärmefördelare, golvärmefördelarskåp, golvärme-el, golvärme-ventilerat-golv, ingen-värme-golvärme-folie
-
K
Får ej ned temperatur i golvärme, LK
Hej ! Har IVT bergvärmepump med LK golvärme + vattenburna elemet på ovanvåning. har ställt Rumstermostat (LK BAS S2) på 17 grader på nedre plan... -
R
Äldre Danfoss trådlöst reglering golvärme - hur få _kontroll_..
Hej, Inflyttad i nytt hus, försöker förstå hur det fungerar. Efter omstart (drar ut elkontakt) Vänster panel: 1-8 + M LED blinkar Höger... -
E
Få fart på golvvärmen i badrummet?
Hej! Bor sedan 12 år i ett hus med elektrisk golvvärme i badrummet. Den funkar sådär, man måste i princip ha den på max för att få hyfsad effekt... -
A
Hjälp! Golvärme i källaren
Hej! Vi köpte hus förra året där vi har elektrisk golvärme i källaren(i badrummet). Damen vi köpte av informerade att den måste vara på året runt... -
J
Nibe F730 med LK systems golvärme och smarta termostater
Hej, Har ett fritidshus på 75 kvm med LK systems golvvärme och Nibe F730 som värmekälla och 6 st trådade rumstermostater av modellen (LK... -
Hjälp med inkoppling av golvärme
Hej! Sitter och skissar för att koppla in golvvärme, denna puck är den jag ska jobba med. Ligger på TN-S central. Förstår inte hur det ska kopplas... -
S
Ekgolv- bra pris el för mkt jobb
Hej en bekant ha sågat ned ek och har otroligt mkt plank i varierande längd och bredd men 22 mm tjocklek. plankorna behöver göras följande innan... -
P
LK Fördelarshunt VS2 för golvärme & radiatorer, hur justera?
Halloj värmepumpsvänner Jag har en Mitsubishi Ecodan Luft/vatten pump i mitt tvåvåningshus där jag precis installerat radiatorer på ytterligare... -
F
Golvärme som strular
Hej, Jag har ett problem med att vårart LK golvärme inte värmer vid stora entren, det är kallt på golvet men när jag tittar på fördelarna ser jag... -
U
Golvärme Montera Uponor Styrdon
Hej Vi ska montera fler styrdon till golvärmen. Fråga: måste jag stäng av golvärmen och pumpen när jag monterar den på den som saknarstyrdon idag...