Tagg: golvärme
Här samlar vi allt om golvärme.
Andra taggar som innehåller ordet golvärme är: golvärmepump, golvärmefördelare, golvärmefördelarskåp, golvärme-el, golvärme-ventilerat-golv, ingen-värme-golvärme-folie
-
M
Stänga vattenburen golvärme med automatsäkring?
Hej, rumstermostat (vattenburen golvvärme) lagt av, eller ja mest troligt glasrörssäkring. Dock väldigt varmt i rummet (golvet). Kan man bara dra... -
M
Hur dra slangen tillbaka till början i spårad golvspåneskiva
Hej - Jag planerar lägga nytt golv i hallen och i samband med det lägga vattenburen golvvärme som vi har i övriga delar av huset. Tänkte då lägga... -
N
14 grader inne, golvärmen behöver justeras
Hej Har i princip inga kunskaper om golvärme så vill se om man kan få hjälp här! Har läst lite om liknande problem men inte blivit direkt... -
G
Justera upp temperaturen LK golvärme
Har ett rum (1.6) där golvvärmen inte kommer upp i den på termostaten ställda temperaturen. Sitter LK trådlösa termostater i alla rum. Finns det... -
LK golvärme injustering.
Har en LK fördelare VS2 shunt med 8 slingor.Injusterade med alla termostater på max Värmepump Bosch 3800IEW. Framledningstempen mellan... -
Fräsning golvspån, hållfasthet
Vet inte ifall denna tråd hamnar rätt då det till viss del involverar golvvärme, är jag fel ut får ni gärna peka mig i rätt riktning. Jag har... -
W
Utformning av vattenburen golvvärme och val mellan LVVP/Bergvärme
Hej! Jag har köpt ett radhus som är 1964 (och sedan dess har i princip ingenting ändrats i huset) som jag får tillträde till den 1a juni. Det är... -
U
avaktivera golvvärme för hyresgästen
Hej Jag vill avaktivera golvvärme utan att ta bort den ur golvet. går det att koppla av kablarna som går till termometern/styrningsenhet? Elen... -
Hur kan jag höja flödet i ett rum(Golvärme REHAU, Nibe fighter 310p )
2:2 kopplas till Daniels sovrum och flödeindikator(genomskinliga plaströret) visar låg flöde även om Rumtermostat är på 24 grader. -om jag vrider... -
C
Magnetfilter LVVP
Hej! Jag behöver lite stöttning kring magnetfilter och dess behov. Jag har ett system luft/vatten med CTC ganska nytt ca 1 års drift endast...