Tagg: fixa
Här samlar vi allt om fixa.
Andra taggar som innehåller ordet fixa är: fixarhörna, hyvel-fixa-bryna, hemmafixare, dörrkarm-puts-laga-fixa, budgetfixa, hemfixarna, fixa-gammslt-garage, ma-temp-byta-kolv-fixa-dropp, träfasad-glipor-laga-fixa-fog, fixa-själv
-
H
Hur fixar jag hål betongtak
Hej! Håller på att renovera ett rum i vårt 70tals radhus och den ena skavanken efter den andra dyker upp. I innertaket av betong (hela kåken är... -
E
Går det att fixa golvet? ny obetsad golvdel blivit synlig
Hejsan! Har renoverat köket och gått från ett L-format kök till ett rakt kök. Det har medfört att golvet där gamla kortsidan av köket blivit... -
B
Hur fixar jag lampan?
Hej! Har en Ikea Skepp-lampa i badrummet där lampan börjat blinka. Gick till affären och skulle köpa nytt lysrör, men blir inte klok på vilken jag... -
G
Hur fixa nedslag i parket
Har fått eller fanns från köp ett ganska kraftigt märke i parketten, ca 20 mm diameter och 2 mm djup. Finns det något bra sätt att minska/ ta bort... -
A
Årsmodell 1970, kryputrymme, mögel, träreglar. Hur fixa enklast?
Har nu fått mitt nya hus, byggt 1970. 1972 byggde man ihop utrymmet mellan hus och garage, cirka 2.3 meter brett och 12 meter långt... -
Vad ska jag göra ? fixas
Så nu att det grå vvs arna lagt på har blivit dåligt vet ej vad det är för något men behöver nog lägga på nytt där Någon som kan tipsa vad jag... -
Golvbrunn dusch fixas
Så nu att det grå vvs arna lagt på har blivit dåligt vet ej vad det är för något men behöver nog lägga på nytt där Någon som kan tipsa vad jag... -
E
Gjorde fel, hur ska jag fixa och göra rätt?!
Det är grunden till garaget. Försökta fixa sprickor med husfix för några år sen. Hur gör man rätt? 😀 -
J
Bänkbelysning/armatur slutat fungera i köket
Hej allihopa! Jag behöver lite råd kring en armatur för bänkbelysning som slutat fungera. Jag har testat att byta ut LED-lamporna, men det... -
G
Hur varm blir en vedpanna? (Söker produkter för att fixa läckage)
Misstänker kanske att min vedpanna (CTC v20) läcker, men isåfall endast pyttelite då jag endast ser tecken på det när jag eldar och pannan är...