Tagg: cirkulation
Här samlar vi allt om cirkulation.
Andra taggar som innehåller ordet cirkulation är: cirkulationspump, värmecirkulation, luftcirkulation, cirkulationpump, golvvärme-cirkulation, självcirkulation, cirkulationsproblem, recirkulation, varmvattencirkulation, cirkulationsplats
-
F
Varför ingen cirkulation på elementen?
Hej där ute! I min källare har jag två element som jag inte får någon cirkulation på. Blir inte klok på detta problem.,har luftat hur mycket som... -
A
felvänt i värmesystemet
Hej! Vår kombipanna som vi kört på el hela sommaren har helt plötsligt vänt på värmen. Vattnet från pannan har börjat komma ut genom... -
A
Installera köksfläkt som cirkulationsmodell eller utsugningsmodell eller som bägge?
Håller på att byta ut köksfläkten, en gammal IKEA-modell som heter Luftig BF325, mot en oanvänd likadan. Den gamla är ca 10 år gammal och suger... -
A
Ombyggnation enkelrörssystem?
Hej! som topic lyder så dras vi med ett enkelrörssystem som uppvärmning. Detta va vid inkopplandet uppvärmt med oljebrännare och dålig... -
D
Cirkulationspump och strömavbrott
Jag har vattenburen värme och en panna med elpatron och vedeldning samt cirkulationspump. Vid strömavbrott kan man då elda i pannan och ändå få... -
F
Inkoppling av schuntventil till radiatorslinga
Hej. Jag har en enkel fråga som jag klurat en del på. Har vedeldad panna och ska koppla om styr och regelsystemet en del. Det jag inte kommer... -
Rådgivning i samband med poolbygge
Jag ska under våren bygga en pool i betong (8x4x1,6 m). Kan någon rekommendera någon sakkunnig person/företag som kan ge råd och tips om vilka... -
VVC - Varmvattencirkulation
För VVC (varmvattencirkulation) i en vanlig villa, måste man då 1) ha en särskild liten pump som hela tiden ser till att varmvattnet "cirkulerar... -
B
Kalla radiatorer
Jag hoppas att någon kan hjälpa mig att komma på vad som är fel i mitt värmesystem eftersom radiatorerna knappt blir varma. Jag har en ny (2009)... -
T
Värmepumpsfrågor
Hej på er alla... Jag har några säkert banala frågor men inte för mig som är nybörjare med hus? Jag har frånluftsvärmepumpen står i garaget...