Tagg: biltema
Här samlar vi allt om biltema.
Andra taggar som innehåller ordet biltema är: biltema-epoxy, biltema-suger-hårt, vedklyv-biltema, biltema-svets, loncin-inmatningsskruv-biltema-snöslunga-fläkt, biltema-rm1000, biltema-spottar, led-lampa-koppling-jord-säkring-biltema, bandsåg-biltema-duab, biltema-websida
-
Färg två komponent biltema
Hej Ska måla golv i tvättstugan och köpt färg på biltema två komponent, har ni erfarenhet hur länge den håller blandad eller blandar ni lite i... -
S
Biltemas fasadfärg "Herrgårdsgul"
Hej! Jag går i tankarna om att måla om fasaden på huset och lilla verktygsboden. Jag är inne på gul fasadfärg och hittade Biltemas "Herrgårdsgul"... -
Biltema låshus i delar
Jag försöker montera ihop det här Biltema-låshuset (se bild) men får inte ihop det och är osäker på hur alla delar ska sitta, särskilt fjädrarna... -
R
Ska kompressorn pysa så här utan belastning?
Nyinköpt kompressor SOL6 från Biltema. Ur kartongen och i med kontakten sedan upp med tryckströmbrytaren. Gick några minuter innan den stannade... -
R
Ska kompressorn pysa utan belastning?
Nyinköpt kompressor SOL6 från Biltema. Ur kartongen och i med kontakten sedan upp med tryckströmbrytaren. Gick några minuter innan den stannade... -
Erfarenheter av Biltemas bensingräsklippare
Jag råkade ramla in på Biltemas utbud av motorgräsklippare och konstaterade att de har en del riktigt billiga: Min grundinställning är att står... -
R
Mur- och putsfärg från biltema till eternittak
Har ett gammalt eternittak och en budget som inte välkomnar ett takbyte så tittar på lite alternativ. Den delen av huset som har eternit är på ca... -
F
Biltemas målarfilt - erfarenheter?
Hallå... Någon som satt upp Biltemas målarfilt/microlit? Erfarenheter? M v h /F -
J
Vattenkran med pump i fritidshuset
Funderar på att installera en enklare kran med pump för dricksvatten i fritidshuset. Hittade en på Biltema som går på 12V avsett för båt/husvagn... -
G
Biltema ES 650 färgspruta
Ni som.använder denna. Hur mycket späder ni färgen? Jag köpte billig snickerfärg på jem o fix, tänkte att de redan borde va tunn. Sen har jag...