Alfredo
88 580
Poäng
39 639
Medlem i
72
Startade trådar
19 sep 2008
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:Hanterade profilinställningar
-
Alfredo svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Det kan du hoppa upp och fethaja! Men som tur är glömmer jag snabbt… Fast Bromma kan nog ta ett tag… -
Alfredo svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Många påhopp har jag fått genom åren men det där var grovt, fäbodjäntegrovt! 😢 -
Alfredo svarade i tråden Lidl verktyg denna vecka..Så länge man bara arbetar med en maskin håller jag med. Jag har dock ganska ofta två dragare i drift samtidigt, typ en med borr och en... -
Alfredo svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Får du verkligen ha så många konton? 🤔 -
Alfredo svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Jag blandar man in Ernst är Karo den enda som blir glad. -
Alfredo svarade i tråden Jula stoppar farligt trädfällarverktyg.Det kanske de också gör, men det betyder inte att man hittar allt. Måste vara svårt att exempelvis hitta att en utbytt plastsort i en... -
Alfredo svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Lägg dem i frysen tills jag kommer över med Karo. -
Alfredo svarade i tråden Jula stoppar farligt trädfällarverktyg.De kommer undan med det eftersom det ofta är en acceptabel lösning och konsumenterna många gånger inte har full koll på sina... -
Alfredo svarade i tråden Jula stoppar farligt trädfällarverktyg.Fast där står oskäliga kostnader. Att behöva ersätta med en dyrare pryl från ordinarie sortiment medför ingen oskälig kostnad. Du... -
Alfredo svarade i tråden Jula stoppar farligt trädfällarverktyg.Samtidigt kan man inte detaljgranska varje enskilt exemplar utan kvalitetsäkringsprocessen måste vara rimlig och i det begreppet ingår... -
Alfredo svarade i tråden Jula stoppar farligt trädfällarverktyg. -
Alfredo svarade i tråden Vilken plejdpuck.Ja och det är det problemet vi diskuterar här eftersom förslaget som startade detta spår var: -
Alfredo svarade i tråden Vilken plejdpuck.Här pratar vi om att bara byta till en smart ljuskälla utan elektriska omkopplingar och om problemen som då kan uppkomma när någon slår... -
Alfredo svarade i tråden Vilken plejdpuck.Hur kan dina lampor fungera om någon brutit strömmen till dem? -
Alfredo svarade i tråden Min hobby, Actionfigurer.😂😂😂 -
Alfredo svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Det går inte att se om bilden är före eller efter du tog bort hans händer. -
Alfredo svarade i tråden Mollyplugg.Fast den bilden är väl från Biltema? Jag menar en bild på hur din Molly ser ut efter du dragit åt skruven? så att man kanske kan förstå... -
Alfredo svarade i tråden Mollyplugg.En bild på hur den ser ut då skulle nog underlätta förståelsen för vad som är fel. -
Alfredo svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Nej jag förstår inte hur du kan glömma den viktigaste anledningen till ett mackbesök, korven?!? 😂 -
Alfredo svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Nej, somna om!
Bilder
Visa mer
Alfredo har laddat upp 4 425 bilder.
Filmer
Visa merAlfredo har laddat upp 16 filmer.
Allmän info
- Från
- Västernorrland
- Kön
- Man
- Sysselsättning
- IT