Alfredo
85 966
Poäng
38 265
Medlem i
72
Startade trådar
19 sep 2008
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:Besökte tråd Trafo från 240 volt till 220 volt?
-
Alfredo gillade Thomas_Blekinges inlägg i tråden Vad kan man göra för att förhindra byggfusk i Sverige?.Jag kan gära ha fel och ag är inte perfekt på svenska. Me jag bemödar mig att skriva så att de flesta förstår. Om man skriver begripligt... -
Alfredo svarade i tråden Hur tar man emot en hantverkare?.Matberedare?!? -
Alfredo gillade lars_stefan_axelssons inlägg i tråden Vad gäller juridiskt när skogsägare spärrar en sedan länge använd stig.Nej, men det har inte med det här att göra i det här fallet. Lojaliteten kommer nämligen inte av utbetalningen som sådan utan av möjliga... -
Alfredo skrattade åt Storsockrets inlägg i tråden Människans bästa vän? (Bilder och annat om våra hundar). -
Alfredo gillade Kaskens inlägg i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Fiber är lika självklart som vatten. avlopp och el.... En fastighet utan möjlighet till fiberuppkoppling skulle vara totalt intressant... -
Alfredo svarade i tråden Rimlig eller saltad materialkostnad för elektriker?.Undrar hur det fungerar i praktiken om ni båda tar uttaget från samma hylla på exempelvis Ahlsell? 🤔 Måste var någon AI inblandad som... -
Alfredo svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Det här med att snälltolka var nog inte så bra. Märker att det gör viktiga personer i min närhet arga. Det får nog vara slut med... -
Alfredo svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Jag har börjat snälltolka och slutat att banna. Men det kan ändras igen... -
Alfredo svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Diket igen antar jag... -
Alfredo svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Hej mortertiasirdit! -
Alfredo skrattade åt snaggletooths inlägg i tråden Vi behöver en tv till nedre våningen. Hustrun rejält sjuk.JA, SOM SAGT, JAG HADE ANVÄNT LÄTTBETONGPLUGG ÄVEN OM LASTEN ÄR LÅG VERTIKALT. MED VANLIG PLUGG FÅR DU INGEN MARGINAL VID EVENTUELLA... -
Alfredo svarade i tråden Anmälda mäklare hängs ut i sociala medier.Nej men nu handlade det om att du själv skrev att du "kör regelmässigt aldrig över hastighetsbegränsningen" och det tolkade jag som att... -
Alfredo svarade i tråden Anmälda mäklare hängs ut i sociala medier.Ingen har påstått att det avskräcker från att göra det man ändå inte har minsta tanke på att göra, alldeles oavsett om det finns ett...
Bilder
Visa mer
Alfredo har laddat upp 4 310 bilder.
Filmer
Visa merAlfredo har laddat upp 15 filmer.
Allmän info
- Från
- Västernorrland
- Kön
- Man
- Sysselsättning
- IT