Vinkelslipen säljs på Tradera nu, tråkigt med scalpers.
Var och frågade i min lokala butik z dom hade fått in 4st. Alla var slut såklart.

C
N nissenhj skrev:
Någon som har provat deras nitmuttertång?
Såg att det var ett stort antal i min närmaste butik för 399:-
Köpte den när den var på kampanj, men har inte haft tillfälle att använda den ännu. Tror inte jag betalade så mycket som 399:- 🤔
Seriös låda iallafall 🙂

C cpalm skrev:
Köpte den när den var på kampanj, men har inte haft tillfälle att använda den ännu. Tror inte jag betalade så mycket som 399:- 🤔
Seriös låda iallafall 🙂
Jag hade fel om priset! Det är 349:-

X xxx.maws skrev:
Var och frågade i min lokala butik z dom hade fått in 4st. Alla var slut såklart.
Åhå! Jag plockade upp en i måndags. Bra känsla i den det lilla jag provat.

• Gilla
nissenhj
  • Laddar…
IMG_3668.jpeg

IMG_3667.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

IMG_3666.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
  • Gilla
nissenhj och 1 till
  • Laddar…
Hade varit coolare med en Arnold edn med extra muskler.

Det är trots allt en vinkelslip som man köper för att använda, inte ställa i bokhyllan.

• Gilla
xxx.maws och 2 till
  • Laddar…
X xxx.maws skrev:
Samma sak var det när Lidl sålde ovanligt fula skor med sin logga som under några månader såldes på nätet till tio gånger nypriset.
Det enda man kan göra för att stävja sådant beteende är att aldrig någonsin handla av dessa giriga uppköpare utan låta de står där med sina varor osålda. Samma sak gäller för vidareförsäljning av attraktiva konsertbiljetter och liknande. Med lite sammanhållning från konsumenterna kan detta beteende som inte tillför någon nytta utan endast driver upp priserna för vanligt folk minskas kraftigt.

• Gilla
xxx.maws och 7 till
  • Laddar…
B Bitterhetsakademin skrev:
Samma sak var det när Lidl sålde ovanligt fula skor med sin logga som under några månader såldes på nätet till tio gånger nypriset.
Det enda man kan göra för att stävja sådant beteende är att aldrig någonsin handla av dessa giriga uppköpare utan låta de står där med sina varor osålda. Samma sak gäller för vidareförsäljning av attraktiva konsertbiljetter och liknande. Med lite sammanhållning från konsumenterna kan detta beteende som inte tillför någon nytta utan endast driver upp priserna för vanligt folk minskas kraftigt.
Ja. Andra exempel är Playstation 5 när den släpptes. Fanns knappt konsoler att köpa pga brist på komponenter under Covid. Hade ställt mig i digital kö långt innan släpp men fick ändå vänta ett år.

• Gilla
xxx.maws och 1 till
  • Laddar…
I kväll finns/fanns 1st borrhammare och 3st skruvdragare i jubileums edn på Lidl i Vallentuna.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.