H
Henri
1 946
Poäng
1 765
Medlem i
79
Startade trådar
7 jan 2008
Senast aktiv
Intresserad av bygge och renovering - dock på låg amatörnivå.
Intressen: Ekonomi och politik
Intressen: Ekonomi och politik
Se mer
Aktivitet
-
Senast online:
-
HHenri gillade Northkapes inlägg i tråden Lågbudget husbygge, var planerat: 1år / 100K, så här blev det.Måste infoga att jag vart imponerad av tommib i prosjekt källare,,, Man kann om man verkligen vill,,,, Dreams don’t work, unless you...
-
HHenri svarade i tråden Har du bestämt hur du ska rösta i valet?.Bra att Miljöpartiet nu är mycket tydliga med hur de ser på invandringen. Bra att veta inför röstningen i valet.
-
HKlart man vet. Alltid röstat blått och blir det igen. Bara kolla hur fanskapet i miljöpartiet uttryckt sig sista dagarna. Inget nytt...
-
HStensättning Kåseberga efter paddning. Satt i 2-4 mm stenflis
-
HAlla som jag har sett som har en balkong där de också har en uteplats under (alltså i samma väderstreck) verkar inte värdera den mer än...
-
HFredag!
-
H”Paradigmskifte”
-
HVem känner inte igen sig? Allt fler koder att hålla i minnet.
-
HHenri svarade i tråden Flyttbar AC.Electrolux har ett bra fönsterkitt till ett bra pris. Det kan dock vara besvärligt att montera de tre tygstyckena runt fönstret...
-
HDet tog oss ungefär 1.5år från att vi upptäckte det dolda felet tills vi va klara. Men nu märker vi inte av någonting och trivs jätte...
-
HHenri blev arg av Farstatjej90s inlägg i tråden Rimlig eller saltad materialkostnad för elektriker?.Ok, för argumentations skull accepterar jag premissen, Ica får ta ut vilken marginal som helst, hantverkaren också. Frågar man inte, har...
Bilder
Visa mer
Henri har laddat upp 18 bilder.
Allmän info
- Från
- Västra Götaland
- Kön
- Man
- Sysselsättning
- Företagsekonom