Elina Blom Westergren
Elina Blom Westergren: Denna veckan önskar vi ett stort grattis till Tobbew som vunnit en terrassvärmare som förhoppningsvis kan värma när dörrarnas tillkortakommanden gör sig kännbara. Motivering: Jag har byggt ett uterum, men glasdörrarna är sämre än specificerat, så det blir väldigt kallt där ute. Plus att vi var klumpiga nog att bygga rummet så att det är onödigt skuggat. Men med lite elvärme så
57 svar · 9,0k läst
·
Snigla
Snigla: De flesta bygger inte nya hus och dessutom är det väl ingen som sagt att direkt att de inte har råd att köpa en router? Bara det att en sån lyxvara ligger långt ner på listan över "köpa o göra".. så varför inte ta chansen och vinna en? Det kostar ju inget alls :) GRATTIS CORPES :thumbup:
130 svar · 15,0k läst
·
V
vanhaniemi: Paketet har nu anlänt från flux. Fina armaturer var det men väldigt ljusstarka på 12w. Måste nog se mig om efter dimbara drivers
40 svar · 8,9k läst
·
T
Tiwatz: Har nu fått lurarna. Riktigt grymma måste jag säga :thumbup: :thumbup:
66 svar · 10,6k läst
·
Amandolo
Amandolo: Nu har jag fått hem vinsten, återigen stort tack!! :)
16 svar · 5,6k läst
·
Elina Blom Westergren
Elina Blom Westergren: Stooooort grattis och hurra till vår medlem Farfalle som vunnit en massagedusch inkl handdusch i vår veckotävling. Nu slipper ni leva med en ihoplappad dusch framöver. Och vi hoppas att detta ska sporra er att komma igång med den där badrumsrenoveringen :D. Stort grattis igen! [citat]
79 svar · 11,5k läst
·
Axelida
Axelida: Svar: X Nyköpt hus, pengarna går, har gått till nödvändiga reparationer och nödvändigt underhåll. Men, ljusblå köksluckor med guldfärgade handtag är inte direkt vad jag drömt om. Särskilt inte som alla mina kökstextilier är gröna och nya har jag inte råd med just nu. Resten av köket är i bra skick, men nya luckor skulle göra mycket för trivseln!
38 svar · 18,0k läst
·
S
Sussie_: Nu har jag fått presentkortet från Lagerhaus.
30 svar · 6,9k läst
·
L
Lewdis: [citat] Tack ännu en gång för priset. Inser att tiden går snabbare än jag hoppats. Har som många andra haft lite lister som jag inte gjort klart, därav har mina bilder fått vänta. Här kommer dock lite bilder på hur vårt vardagsrum blev. Det gör sig ännu bättre med en brasa tänd en kall vinterkväll. Före (vid inflytt, saknar bild på inflyttningsrenoveringen av rummet) [bild]
55 svar · 15,2k läst
·
Elina Blom Westergren
Elina Blom Westergren: Hej Kenny, nu är jag på plats igen och jag tar tag i detta direkt
245 svar · 20,7k läst
·
A
Annkina: 1. Råa helt unika möbler, vanligen av ek, sammanfogade med butterfly joint-teknik Vore perfekt med en stor snygg skärbräda som alltid kan ligga framme på köksbänken! Håller tummarna för att vi ska slippa dra fram och tillbaka vår gamla fula framöver!
38 svar · 10,7k läst
·
Orientexpressen
Orientexpressen: Tack så mycket för vinsten : )
80 svar · 11,8k läst
·
Elina Blom Westergren
Elina Blom Westergren: tävlingen är avslutad
70 svar · 14,3k läst
·
B
Bluenose: Svar 1 Motivering: Morran vill haaaaaa
87 svar · 13,6k läst
·
T
Timfelix: Svar: Alu 2 Walk in closet rum har vi byggt det hade ju bara varit extra snyggt om vi garderober kunde vinna så allt fult kunde försvinna Johanna/ Missfixtrix.com
97 svar · 14,9k läst
·
L
Lär mig gärna: Nu har färgen dykt upp och allting verkar hittills tip top, vi får hoppas att det är lika glada toner efter jag har målat ;)
39 svar · 9,1k läst
·
C
Cammy88: 1. DIY Efter fått tillträde till vårt nyinköpta och som är vårt allra första hus är det inglasat uterum och trädäck först på schemat. Då vi bara har bott i lägenhet tidigare så har vi faktiskt inte samlat på oss några verktyg, så alla chanser att vinna några till samlingen är uppskattat.
123 svar · 14,1k läst
·
Kungen_283746
Kungen_283746: Svar: 2 Det vore fantastiskt bra med en batteridriven trimmer med ett rejält batteri! Har nu en bensindriven som är svårstartad, släpper ut en massa avgaser och lever om. Hade tidigare en 18 V trimmer, men den var alldeles för klen och räckte knappt till halva tomten. 56 V låter mycket lovande!
82 svar · 12,2k läst
·
SamiHus
SamiHus: Hej! Nu har jag fått sågen:wow:. Den är väldigt stabil jag blev förvånad över hur lätt den var. En annan detalj jag såg direkt var att det satt på ett väldigt tunnt blad. Har inte hunnit prova den än men hoppas göra det i helgen. Tack igen för vinsten, är väldigt tacksam:).
243 svar · 22,3k läst
·
J
J-stedt: Även jag har precis fått hem brännaren och funderar just på om det finns några jumboförpackningar med gas någonstans. Den ger i vart fall ett gott intryck.
46 svar · 10,1k läst
·
S
sethakan: MEN va roligt, TACK va glad jag blir:)
86 svar · 13,8k läst
·
Dede77
Dede77: Tackar för vinsten. Idag kikade posten in med en fin låda så nu är det bara att sätta igång.
168 svar · 17,6k läst
·
Elina Blom Westergren
Elina Blom Westergren: Hej, ja förlåt, sicken miss! Det ska förstås vara två. Den andra vinnaren är viktorj! Stort grattis! Motivering: Ligger långt fram inom snickeriet men långt efter i matlagning. Denna "måstehapryl" hade gett mig en liten genväg för att lyckas även i köket.
88 svar · 13,7k läst
·
Marlen Eskilsson
Marlen Eskilsson: Tävlingen är avslutad och vi har utsett två vinnare: Daniel_82, som vill matcha den till sin nya tapet i hallen. Kilensnickare, som behöver en släckare i utbyggnaden där grabben ska sova. Grattis!!! :)
23 svar · 7,6k läst
·
D09
D09: [citat] Ha ha jag vet Ville få slangen att peka uppåt bara 😇
39 svar · 16,9k läst
·
Ruttenrot
Ruttenrot: [citat] Tack! Kul att han vann. jag gillade det han tillverkat. Hög finish, verkar det. Skulle kunna tänka mig att köpa av tillverkaren men jag har ju redan ett stort "rivjärn" (på två ben), he,he.
71 svar · 27,5k läst
·
Coolman
Coolman: Tackar och bugar Byggahus.se och Ebeco. Nu blev det lite justeringar på "att göra" listan. Prio 1 nu så blir det mindre svordomar av blöta saker. Tummen upp!
38 svar · 9,0k läst
·
M
Mariiiiiia: Tack så jätte mycket! :)
23 svar · 12,2k läst
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.