T
twoody: Nu har dottern fått luciatåget. Tyvärr såg paketet ut som det levererats av tjurrusningen i pamplona. Otroligt nog bara en liten kantstötning. Dottern tackar och bockar för vinsten.
33 svar · 13,0k läst
·
G
Golddiggern: Svar 1 . 200 liter Min fru har alltid vilja ha ett badkar sen vi flyttade ihop till mitt hus. Men det är en trång toa och denna skulle funka och göra henne lycklig och mig glad då jag slipper fundera hur vi skall lösa badkarsproblemet.
86 svar · 10,6k läst
·
Marlen Eskilsson
Marlen Eskilsson: Ja det blir det. Lägger ut den under dagen idag. :)
27 svar · 13,7k läst
·
Elina Blom Westergren
Elina Blom Westergren: Veckans vinnare är richardtenggren som ska få uppgradera duschrummet i källaren med en handdukstork. Vi hoppas att den gör sig bra ihop med den nya duschkabinen. Stort grattis! Motivering: Vi håller på light-renoverar vårt duschrum (egentligen hela huset), vi har bytt ut elementet, sen så har vi beställt en ny duschkabin för att få det lite trevligare och samtidigt minska risken för
55 svar · 6,3k läst
·
Elina Blom Westergren
Elina Blom Westergren: Stort grattis Carro_D som vinner en Homey till familjen och därmed kommer att slippa allt extraspring i trapporna på dagar och kvällar. Härligt för själen, men kanske mindre bra för konditionen :P. Stort grattis till er! Hoppas att den kommer väl till nytta. Och lycka till med renoveringen. Motivering: Vi siktar på en 20-talsinredningsstil men detta är definitivt en modern teknologipryl
99 svar · 9,5k läst
·
Goblinn
Goblinn: Nu har jag mottagit min fina vinst! Eller mottagit och mottagit - sambon drog iväg med den direkt till verkstaden nu i ikväll för att testa och den fick väldigt bra betyg! Så tack igen!
101 svar · 7,6k läst
·
S
shadowfire: Hejhopp! Sorry att jag var seg i mitt svar! :). Var på tjänsteresa och konferens, så jag hade begränsad tillgång till privatmail och det blev lite stressigt att försöka hinna läsa in sig lite på modellerna också då jag sökte efter info som inte fanns i testet som gjordes här på bh ;). Tack för förståelse och för tålamod från er andra som väntade frustrerat :)
62 svar · 6,6k läst
·
Elina Blom Westergren
Elina Blom Westergren: Beklagar för sent svar i denna tävling. Det har varit influensatider på redaktionen. Men nu är det dags att dra vinnare och denna gången är det ingen mindre än, *trumvirvel*... Bakken! Beklagar angrepp av hussvamp i ert nyköpta hem, men nog ska det bli fart på renoveringen nu. Stort grattis! Motivering: Köpte en bondstuga i Augusti som vi tänkte renovera till vårt framtida hem, fick
86 svar · 7,1k läst
·
P
pfluke: Idag fick jag leveransen då det inte var någon hemma vid försöket igår. Ska bli spännande det här! Tack igen.
197 svar · 11,0k läst
·
H
hsandstrom: Vad roligt, tack för det! Jag återkommer med uppdatering om julgröten!
41 svar · 4,9k läst
·
A
Agorazo: Nu vilar kranen här hemma i väntan på installation. Eller... Den har allt varit här hemma en vecka men jag har jobbat på köket istället för att skriva på byggahus :crysmile:
82 svar · 6,6k läst
·
Demmpa
Demmpa: @Lena59 & @bece tävlingen avslutades 8 april 2016!
65 svar · 12,4k läst
·
P
Pollyester: 1963 Visste inte att jag ville ha denna lampa ovanför min köksö innan jag såg den, men nu kan jag inte tänka mig någon annan lampa, så fantastiskt stilren och snygg.
36 svar · 4,2k läst
·
S
sepeca: Och nu är NAS:et uthämtat, installerat och backup av befintliga filer påbörjad. Det kommer väl ta natten och det mesta av morgondagen innan det är kopierat. Nästa steg blir att sätta upp molntjänst och lite sådant. Tack än en gång till Byggahus och Synology!!!!
200 svar · 12,3k läst
·
K
Kallebo: Grattis till vinsten. Jag håller mig nog till byggreglar. Har man bara lite tålamod hittar man ofta riktiga guldkorn även på brädgården
19 svar · 4,8k läst
·
S
S_B_O: Snart är det en månad sedan jag vann. Har kontaktat både redaktionen och trådstartaren men har inte hört ett knyst. Tycker det är lite konstigt. Får se om jag kan hitta någon annan kontaktväg.
40 svar · 4,7k läst
·
Elina Blom Westergren
Elina Blom Westergren: Stort grattis säger vi till vår medlem Marilyn som vinner en övervakningskamera i denna veckans tävling. Vi hoppas att den kommer att skänka dig ny trygghet och glädje i ditt hem. Grattis igen :D! Motivering: Har varit utsatt för villainbrott. Hur det kändes kan bara den som varit med om samma sak förstå. Ett oerhört jobbigt och kränkande övergrepp som det tog lång tid att komma
76 svar · 6,2k läst
·
K
kurre_kul: Grästrimmern också! Tack! Tänkte ladda upp en bild, men har lite strul med mobilen just nu.. Ska försöka ordna en recension på den senare, efter lite testning och dela med mig av.
85 svar · 11,1k läst
·
MaxÅ
MaxÅ: Svar: X) 500-1200 Orkar inte höra tjatet om dålig täckning överallt: altanen, övervåningen, källaren, toan.... Ungdomar är ungdomar, och jag behöver hjälp!
54 svar · 5,5k läst
·
useless
useless: Varför skriva i en tråd utan att ens läsa rubriken? :rolleyes:
98 svar · 8,9k läst
·
M
marcushandersson: Svar 1) 240 mm Njutningsfull känsla med regnig inspiration, jag blir både ren och får badrumsmeditation!
140 svar · 11,8k läst
·
Wastrid
Wastrid: [citat] Bøacka en sida. Biffen87 blev den lycklige! :D
208 svar · 15,0k läst
·
Marlen Eskilsson
Marlen Eskilsson: [citat] Ja, du svarade rätt! Här är rätta raden: a. Vilket år grundades Byggahus.se? Svar: 2001 b. Hur lyder vår slogan? Svar: Oberoende på konsumentens sida c. Vad heter moderatorn för delforum Verktyg, maskiner & fordon? Svar: Daniel_N d. Vilken medlem har fått flest ”Bästa svar”? Svar: Lite olika beroende på när ni skickade in svaret. e. Vad behandlar § 4 i våra
27 svar · 13,8k läst
·
S
shapic: Så har vi i familjen äntligen tillsammans kunnat bygga lekstugan vi vann via er! Vi modifierade bygget något och byggde till ett litet trädäck. Nu är det bara lite plattsättning, inredning och möblering kvar! Tack än en gång!
91 svar · 11,4k läst
·
D09
D09: Idag fick jag trappan levererad Stort tack :D
33 svar · 6,5k läst
·
M
Mårten Karlsson: Alternativ 1, i en källare. klar att grabben ska ha en robotbyggsats
35 svar · 4,2k läst
·
B
beilka: Svar: Mellan De gamla verktygen knorrar och fnyser, varje varningslampa blinkar och lyser, så Byggahus behovet är akut för med handsåg och skruvmejsel blir jag i händerna slut! Och när funktion och design ska råda, är det tryggt att veta att Black & Decker står för båda!
180 svar · 11,8k läst
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.