S
shadowfire: En kolgrill hade aldrig vält sådär! :P Så länge du får en låga så det bara o bränna på! ;) . happy bbq!
75 svar · 26,4k läst
·
A
Asson: Åh vad härligt, det passar verkligen underbart! Jag återkommer med bild där förhoppningsvis jag ligger medan resten av familjen slitet med gräsmattan *hoppas kan man ju alltid*
98 svar · 12,0k läst
·
M
Micke_81: Svar : 2 Jag frågade frun om en bra anledning att vinna, och hon sa: Vilken bra grej att torka skydden till hästen på, så skulle jag vinna så får ni skicka det i ett diskret paket så jag hinner sätta upp den på toan innan hon ser. Och för övrigt är det helt otroliga priser i tävlingarna ni ordnar här på sidan så de ska ni ha stort beröm för.
62 svar · 11,5k läst
·
bax
bax: Jag säger som Peter Harryson när han ledde "Så ska det låta": "Nu är det oliiiidligt spännande"....... Hur har det gått?
182 svar · 21,2k läst
·
S
Strevaren: Oj, vilken grej. Älskar kreativa lösningar snygg är den oxå. Jag håller också på med en egen uppfinning, går just nu på http://framtiden.gsp.se/. De på Framtiden har hjälpt mig att utveckla min idé och dessutom har jag lyckats få statligt bidrag tack vare dem. Får själv statligt bidrag just nu för min egna lilla pryl. Måste våga för att vinna är mitt mantra. Hoppas på att bli
47 svar · 15,9k läst
·
E
Elisen: Vill tacka så hemskt mycket för vinsten! Det här var riktigt, riktigt roligt!
73 svar · 11,3k läst
·
R
roli: Det skall väl gå att fixa, men inte i den här tråden..... Nu är i alla fall maskinen fixad, blir det sedan lite varmare ute så skall även altanen få sig en uppdatering.
276 svar · 26,8k läst
·
SamiHus
SamiHus: Grattis!! Vilken passande tröja sambon hade, Plötsligt händet det!:D
167 svar · 18,5k läst
·
Elina Blom Westergren
Elina Blom Westergren: Tävlingen är avslutad
84 svar · 13,5k läst
·
vojma
vojma: Tackar!!! Grabben kommer att bli superglad!
119 svar · 16,1k läst
·
Elina Blom Westergren
Elina Blom Westergren: Årets första tävling är avgjord. Förstapristagaren, som får en lyxcanvastavla med eget önskat motiv, heter Lagunabeach. Stort grattis!! Dessutom vinner Hlm_OH och K_per varsin stor kudde. Massor av grattis från redaktionen till er allihop! Motiveringar Lagunabeach: 2012 gifte sig jag och min man, vill påminnas om den dagen så ofta jag kan! En tavla från bröllopet vill jag på väggen
18 svar · 5,7k läst
·
G
Guddrann: Stämning! Trivsel! En "att-bara-finnas-till-magnet" i vårt i övrigt rätt slitna och vanliga hus... Det tycker jag tapeterna i Mr Perswall Creativity & PhotoArt skapar. En lugn, skön värld att krypa in i.
54 svar · 13,0k läst
·
M
MagnusSt: Jag hade gett upp tanken på att få några hårda paket under granen i år. Hade räknat med en teckning på sin höjd typ. Men plötsligt händer det. DHL var o lämnade av ett litet paket, kunde inte hålla mig utan jag gläntade på locket trots att det bara är dan före dan... [bild] [bild] Återigen stort tack och God Jul!
40 svar · 11,3k läst
·
C
Cecilia R: Grattis! Mycket fina pepparkakshus :)
24 svar · 10,8k läst
·
mikael_thn
mikael_thn: Det ringde precis på dörren, en styck krypgrundsavfuktare är levererad! Nu är det bara att sätta igång med installationen! Tack tack!
142 svar · 20,1k läst
·
Snigelfis
Snigelfis: Tack så mycket Byggahus och Stonefactory! Fick handfatet i dag :thumbup: Återkommer med bild när allt är klart på "forat"
67 svar · 15,4k läst
·
Q
Qunaki: Tur du inte vann då. För är du lat va ska du då mé verktyg té :-)
385 svar · 41,2k läst
·
pelpet
pelpet: Lägger du upp en bild när den är installerad, så jag får gotta mig i min avundsjuka :)
63 svar · 18,6k läst
·
B
breakman: Hur kul som helst, tack! Bästa fredagen denna vecka... ;)
57 svar · 10,9k läst
·
S
sblixten: [bild]
74 svar · 21,1k läst
·
A
Annkina: Nu har vi fått tapeterna på plats i hall/trappuppgång. Jag är väldigt glad att vi tog hit en målare till det jobbet för det hade vi aldrig rett ut själva. Men fint blev det och vi är jättenöjda! Den inre hallen är fortfarande kvar för den ska vi göra själva, men det är ett rätt snabbt jobb så vi får se när vi drar igång med det. Tack än en gång för denna fina vinsten!
68 svar · 14,7k läst
·
T
TheGame: Grattis till vinnaren. Folk verkar fortfarande posta motiveringar :) Jag är iaf glad att det inte var nån rimmare som vann. Avskyr när det står motivering sen kommer nån och rimmar och vinner. Så fall ska det stå att det är en rimmtävligt :rolleyes:
213 svar · 26,4k läst
·
M
Malisan74: Har fått priset och vill passa på att tacka! :) Tusen tack!
53 svar · 11,2k läst
·
A
Anna M Rautila: Taklampa Plumber och golvlampa Plumber är två av de saker jag fastnade för allra mest, den rustika, industriella känslan symboliserar en lampa då den är som bäst! I tillägg till detta behöver man ju självklart sova gott när kvällen börjar närma sig, då är även Brizley kontinentalsäng något som verkligen tilltalar mig :)
34 svar · 9,4k läst
·
M
Micke_Schonning: Grattis Surfarn!
50 svar · 10,9k läst
·
jackt
jackt: Grattis Misse. Och det var roligt (och lite lätt chockad förvåning) när jag såg att vårt kök var med. Tack för att ni tycker det var värt att ha med i tävlingen. :)
34 svar · 17,4k läst
·
B
breakman: [citat] Nix, vet inte varför jag gick tillbaka och kollade inlägget... Måste vara det där extra sinnet ☺
46 svar · 14,9k läst
·
H
hypernative: Svar 1. Med en Sonos så kan min sambo också lyssna på musik. Nu har vi en förstärkare som hon blir vansinnig på varje gång hon skall sätta på musik själv för att det är så krångligt med alla knappar man skall trycka på. Så en enklare lösning så kan sambon återigen börja lyssna på sin musik.
146 svar · 19,5k läst
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.