Byggahus.se
Dem hade varit perfekt i vår hall.. vi har letat efter spottar ett tag men dessa är i min smak och stil super snygga..
 
2

----------------------------
250 år gammal mangårdsbyggnad behöver belysning i pojkrummet. Det fula tyglampan föräldrarna hängt dit duger inte.
 
Svar: 2 (Täby)

Mitt torp befinner sig mest i mörker och det skulle passa fint att lysa upp lite mer. Speciellt i köket behövs mer belysning och där skulle ledspottar fylla en viktig roll. Det kan dessutom bli en intressant krock mellan olika tidsperioder; ett enkelt 1600-tals torp med värsta, moderna belysningen. Kul tanke!
 
Täby.

Har gammal lysrörsarmatur. Skulle sitta fint med lite modernare belysning.
 
Täby. I min hall finns det dörrar, fem stycken plus sju garderobsdörrar. Inte lätt att hitta snygga lampor som inte slår i.
 
Svar: Täby

LED-spottar har verkligen ”det”,
som gör min hall trendigt het.
För LED är tidens melodi,
ljuset ger hemmet harmoni.
vinsten blir pricken över i!
 
2. Täby

Jag har ett magnifikt stort rum i huset, men belysningen känns klinisk och "väntrum", och jag har därför påbörjat ett projekt att få punktbelysning som ger en mer planerad ljusbild. Ju fler spots, desto bättre! Dessa är dessutom LED, vilket innebär att jag slipper övervinna min steg-fobi och klättra 6 meter upp i taket stup i kvarten för att byta trasiga lampor.
 
Dessa spottar skulle hjälpa mig en bit på vägen att få upp belysning i min soon-to-be totalrenoverade tvåa på 70kvm.:wow:
 
Veckans tävling är över och det har kommit in massor av bra motiveringar. Men juryn har överlagt och vi har lyckats dra en vinnare. Stort grattis säger vi till Vanhaniemi! Hoppas du blir nöjd med ditt nya hus :D

Motivering: Är i stort behov av allt möjligt till ett hus då vi snart flyttar från hyresrätt till nybyggd villa. Några spotlights får annars vänta många år innan man fyllt alla andra hål med verktyg och skottkärra osv
 
  • Gilla
vanhaniemi
  • Laddar…
Skoj att få vinna en tävling! Stort tack Byggahus och Flux
 
Paketet har nu anlänt från flux. Fina armaturer var det men väldigt ljusstarka på 12w. Måste nog se mig om efter dimbara drivers
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.