Börjar det bli dags att sätta lite ny glans på hemmet? Ibland kan det räcka att byta ut en lampa eller addera ett snyggt bord. Denna veckan tar en person hem ett presentkort på möbler och heminredning från Confident Living, sedan väljer den själv fritt ur sortimentet.
Totalt värde cirka: 2 000 kronor
Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt välja ut en produkt som du tycker är lite extra snygg på deras hemsida och motivera varför du tycker om just den.
Fråga: Hur många aktiva produkter har Confident Living i sitt sortiment just nu?
1. 10 000 eller färre
X. Mellan 10 000 till 20 000
2. Över 20 000
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 16 oktober.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Confident Living. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.
Vi tackar Confident Living för att de sponsrar den här tävlingen.
Confident Living brukar ligga bra till på Prisjakt på de möbler och lampor vi tittar på så det blir säkert en del inköp därifrån till lägenheten.
Vi ska bland annat ha soffbord från OxDenmarq, 90x90 i Carraramarmor och svartlackerat underede då detta kommer passa bra med resten av inredningen vi planerar till matsal och vardagsrum. Även tv-bänken får toppskiva i Carraramarmor och matsalsbordet kommer ha svart benställning och svart skiva.
Motivering är att jag helt enkelt vill göra min sambo glad. Pengar finns inget i överflöd och skulle hon få smycka till inredningen här hemma skulle hon bli överlycklig
Gillar butiken skarpt och hamnade på något vänster in på grejer till ungarna ha ha
Svar 2. 20 000+
I vår hall har vi en "maskinvägg" för modem och larm som är svår att få snygg, nu kommer snart fibern också och väggen kommer bli allt mer belamrad av diverse boxar.
Vi har länge funderat på att täcka eländet med ett sideboard då mer förvaring är välkommen i hallen.
Century B21 skulle därför passa oss perfekt!
Min fru älskar inredning men är alldeles för dålig på att unna sig själv saker. Det skulle vara så kul om hon fick chansen att välja något hon tycker är snyggt, där form är det viktigaste Vasen orb från KLONG är ett exempel på något vi båda tycker är riktigt häftigt.
En fatboy hade vart välbehövligt då soffan helt plötsligt blivit väldigt liten.. (jag, sambon, 2barn + en enorm hund!)
Köper vi en fatboy vet jag att alla kommer slåss om den = soffan får jag för mig själv! När dom ändå fightas om fatboyen kan ju jag passa på att välja vad vi ska kolla på för program på tv:n också, suveränt!
Vårt vardagsrum är just nu bara golv och tak just nu, allt annat är utslängt. Vi skall bygga en flytande vägg på ben mitt i rummet med 100 år gammal björkpanel som har sin historia.
Detta vitrinskåp hade gjort sig perfekt mot väggen bredvid och bygga vidare på känslan av sekelskifte!
Vi har ett stort hus, med inredning som i huvudsak är en sammanslagning av två hushåll, som i sin tur är vad respektive hushåll råkat samla på sig i ett antal tidigare boenden. Med andra ord, ingen som helst samordning eller röd tråd i någonting, bara det som en gång råkat vara praktiskt. Vi skulle verkligen behöva se över vår inredning.
Jag tror aldrig jag ägt en klocka att ha på väggen (!). Men nu vill jag ha det och jag har spanat in en vacker en på confidentliving.se som jag gärna skulle vilja köpa:
Det fanns mycket annat fint på hemsidan så ett presentkort skulle inte vara svårt att använda upp.
Vi har länge kollat på ett nytt soffbord då det gamla ser ut som hej kom och hjälp mig efter Lill skruttan bosktavligt talat lagt till sin egen Look av chabby chic på det ser inte så kul ut. Men pga av renovering och ett till barn snart ska anlända gapar möbelkontot med sin frånvaro.
Skulle vara en fantastisk hjälp på vägen att få till en snygg touch i vardagsrummet.
Svar över 20 000.
Gillade Vixy vitrinskåp,både för dess rena linjer, dess ljusa fina träslag och för att det både finns vitrindel och vanlig förvaringsdel och lådor.
Det passar även både som vitrinskåp i köket såväl i vardagsrummet, och för det lilla kontoret.
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.