Svar 2
Jag älskar grillad mat . Tyvärr så hade vi en incident med en grill som höll på sluta med brandkårsutryckning , så efter det har jag lite fobi för att grilla så då skulle en sådan här passa mig perfekt .

Svar 2.

Innan har vi bott i lägenhet och fick grilla ute bland cykelställ. Nu är det första året i hus och det skulle vara så proffsigt att kunna grilla även på vintern och kunna bjuda familjen på en riktigt saftig köttbit oavsett väder.

2. Främre delen av grisens rygg

Detta vore den perfekta grillen för vintern då kolgrillen är täckt med flera decimeter snö.

Grillat året om låter inte helt fel! Det kommer nu christian_75 och Nancy Alke få chansen att uppleva, eftersom de är vinnare i veckans tävling. Stort grattis!

christian_75: Vi har just dränerat huset (ja, det går mitt i vintern också!). I väntan på detta har vi i alla år suttit på en dåligt lagt uteplats till hälften gjord av grovt grus, till hälften av jord/gräsmatta. Nu har vi fyllt den tilltänkta ytan med 18mm grus, skall plattsättas och sedan......varför inte som pricken över i, kronan på verket, detaljen som gör skillnaden, en Holms grillplatta?! Kan ju tänkas att vi bjuder in kompisarna på invigning.

Nancy Alke: Det här måste vara räddningen för en trött mamma. Min vuxne son bor hemma och vi hjälps åt med matlagningen. Tyvärr blir det mycket halvfabrikat och sådant när sonen lagar mat, förutom när han får grilla. Han älskar att stå ute vid grillen och testa olika glazer och andra tekniker, och gott blir det Med en grillplatta skulle detta innebära att jag skulle kunna bli bjuden på sådana måltider året runt, det låter för bra för att vara sant!

Tack snälla, nu jämlarns ska sonen få grilla ;)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.