P
pleqtiz: Såld!
1 svar · 1,2k läst
·
P
1 svar · 1,2k läst
·
P
Pumba: Finns inte längre kvar!
1 svar · 1,5k läst
I
ikeo: nope fanns inget intresse för ett år sen och hade inte plats för den så jag gav bort den till en bekant
2 svar · 2,7k läst
hevi
hevi: Nytt 35l expansionskärl (431 mm 396 mm 3 bar 20 R utv) inklusive 1,5 kg säkerhetsventil och mätare (köpt från rinkabyrör). 300kr. Finns för avhämtning i Täby, Stockholm.
0 svar · 750 läst
hevi
hevi: Har fler än 110 stycken 1150X180mm golvvärmeplåtar för 17mm slang över (köpt från Bevisab). Räcker till ca 25 kvm. Rubbet för 1500kr. Finns för avhämtning i Täby, Stockholm.
0 svar · 833 läst
hevi
hevi: Pga felleverans har jag 2st 240m rullar 16mm PEX golvvärmerör över (köpt från Bevisab). Slangen är 5-lagrad diffusionstät tvärbunden PE-xA med diffusionsspärren på insidan av slangen. Den kan används både till ingjutning och i träbjälklag. Bevisabs slang klarar en Korttidstemperatur på 90 grader och långtid 70 grader.. Säljes för 1800kr/rulle. Finns för avhämtning i Täby i
0 svar · 1,1k läst
Ramnemark
Ramnemark: Elko RS/Plus Rörelsedetektor PIR 2300 UNI Såld!
2 svar · 1,5k läst
·
G
glimglam: Säljer en relativt ny Fluke i30 för 2000 kr, kan hämtas i Malmö eller skickas med posten. För den som undrar vad det är kan man kolla lite här: http://se.farnell.com/fluke/i30/current-clamp-ac-dc-fluke-i30/dp/1327556 [bild]
0 svar · 861 läst
·
N
Noas: [citat] Jag har skickat ett meddelande till dig hur du kan nå mig samt var kabeln finns om du fortfarande är intresserad. Jag säljer den till först i kvarn.
9 svar · 2,0k läst
·
Mikael_L
Mikael_L: Skepporna kan nog anses ha funnit ny ägare, även om dom fortfarande står kvar här. Med en intressent (en bekant) och en backup som tar de ev ratade så känner jag mig ganska säker på att inom någon (nära?) framtid inte ha någon kvar. :) Ekonomiskt oberoende blev jag inte heller denna gång. :D
2 svar · 6,2k läst
·
jac
jac: Det skall nog till mer än ett "skambud" för att jag skall känna mig förolämpad. Jag nämnde det priset bara för att försöka få igång en liten prisdiskussion som då skulle trigga pöbeln att inse det "dolda värdet" och därmed ge sig in i leken och hejdlöst börja bjuda... ;) Nu verkar det dock som om jag inte riktigt har hängt med de senaste åren. Taksjutportsbubblan sprack kanske
5 svar · 1,3k läst
OXYD
OXYD: OK synd. Letar efter enkelkupiga.
3 svar · 948 läst
J
jtl: Skänker ett fast 3-glasfönster från Traryd, 6x15, från 2003.
0 svar · 737 läst
LinneaH
LinneaH: Fristående bastu som ser fräsch ut, men oklart om aggregatet fungerar. Den stod i huset vi just har köpt och behöver flyttas bort. Vill du ha den så får du den om du kommer och hämtar den. Den behöver plockas isär för att komma igenom dörröppning/ut via garage.
0 svar · 2,0k läst
·
Östlund
Östlund: Elbjörnen finns kvar, 500kr Ventilationsrören och linjalerna åkte på tippen.
6 svar · 2,5k läst
·
G
Gallimatias: Köpt hos SS Konsult i Göteborg där den idag kostar ca 20000kr med moms. Min är till salu för 14000 kr. Finns i Malmö för omgående försäljning. [bild] Följande komponenter ingår: 10 st 1.2 Enrörsbalk målade 16 st 2.0 Spira Galvade 12 st 2.45 Längdbalk Galvade 16 st 1.4 Ställningstrall 2 st 1.2 Skyddsräcke Galvade 3 st 2.45 Skyddsräcke Galvade 12 st Bottenskruv Kan säljas
0 svar · 2,6k läst
·
Ramnemark
Ramnemark: 500kr för alla
4 svar · 1,9k läst
·
D
Denzar: Såld. Ta gärna bort.
1 svar · 1,4k läst
·
A
Axel_s71: Hej ! Har en 100% ny Dewalt DCD795, inte ens urplockad ur sin låda. Köpte denna när jag skulle till att bygga mitt förråd men det blev att jag hjälp av en snickare så jag behövde ej använda denna. Mkt fin och bra proffsmaskin som har allt man behöver och lite till. Full spec här : http://www.pricerunner.se/pl/1258-2992946/Borrmaskiner-och-Skruvdragare/Dewalt-DCD795P2-priser Ge mig ett
0 svar · 1,1k läst
M
Matslar: Vatette kapverktyg säljes för 1.000:- Nästan nytt använt till 9 st fixturer.
0 svar · 1,1k läst
Daniel_N
Daniel_N: 2 kartonger Festool slippapper, några tagna från varje kartong, men alla papper i är såklart oanvända. Passande Festool RS 2 eller RS 200. Pappersstorlek 115x228mm. 492738 Festool titan 2, P80 ca 40 st 492829 Festool Brilliant 2, P220 ca 90 st Pris för båda 500kr. Hämtas i Lund eller skickas.
0 svar · 1,0k läst
Östlund
Östlund: 2000kr...
1 svar · 1,9k läst
Martin321
Martin321: Säljes en Graco minimax färgspruta, säljes i användt skick, behövs nya filter till munstycken, säljes med 211 och 517 munstycken, filter kostar runt 200 för 3st. Samt lite småpill men inget man inte grejar själv på några minuter. Pris- 2300kr alternativt billigare vid snabb och enkel affär. Länk till sprutan. http://www.anti-corrosion.com/produkter/farg/minimax.html
0 svar · 2,1k läst
P
Pasi K: Har byggt till och vill ha två likadana dörrar. Säljer därför en SnickarPer Helsinki. Högerhängd, från 2001 men varit under skyddande tak. Omlackad svart på utsidan av målerifirma. Modul 21-10. Några märken men annars okej skick. 6000kr. Pasikemi61@gmail.com
0 svar · 1,1k läst
L
lars1one: Trädörrar med karm och handtag, brandklass 30 Finns både med och utan brevinkast. 500kr styck eller paketpris om du tar många. Innerdörrar med karm 300kr styck. Komplett med karm/handtag och behör. Finns i Gubbängen. Kontakt sker via info@hotellgruppen.com
0 svar · 3,7k läst
L
lars1one: Finns ca 15 st. Du dimmrar dom via ett snöre i armaturen. 100kr styck. Köp gärna alla. Hämtas i Gubbängen. Kontakt sker via info@ [bild]
0 svar · 1,3k läst
·
L
lars1one: [bild]
1 svar · 1,8k läst
·
L
lars1one: 3fas med styrsignal 1-10 volt. Hämtas i Gubbängen. Kontakt sker på info@hotellgruppen.com [bild]
0 svar · 994 läst
·
L
lars1one: Komplett med styr och trycktank 1000kr Hämtas i Gubbängen. Kontakt sker på info@hotellgruppen.com [bild]
0 svar · 899 läst
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.