Hej, (hoppas denna annons är ok, då detta är rester från mitt husbygge:))
Ska göra mig av med min husvagn som jag har haft som fikavagn/förråd under byggtiden.
Husvagnen har nog inte varit besiktad på över 15 år då den har stått på samma camping sedan ny typ.
Har för mig att det är en ägare innan mig.
Dock drog jag den runt 3 mil hit där den står nu förra våren. Och det var inte några problem alls med bromsar mm. Ingen mögellukt eller liknande inne i vagnen, bara några små ytliga mögelprickar på några ställen. Hel och fin annars med tanke på åldern. Trasig taklucka, (blåste av då jag glömde stänga den under färd :))

Mer info och bilder vid intresse.

Pris 4000kr?

Vagnen står en mil utanför Södertälje.

Kontakta mig via mail, pm eller telefon

O7647OO271
 
2000kr...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.